TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• tell til 1000 med bilder!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #356929  av mailman1

Bilde
Bilde
Bilde
 #356958  av inzane2012

Roush 511RFE motor, fin liten godsak detta ja ;)
Bilde
enda en steilende hest
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
AKG K518 DJ headset
Bilde
Bilde

SNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Bilde
 #357690  av lexusmann

Når tallet ikke står i selve bildet, vær så snill å skriv nedenfor bildet i det minste...Hva skulle den BMW 3 serie e46 inni der forestille egentlig??Og den TomTom'en?
Bilde
Bilde
Aspire One AO532H
 #358472  av chris

lexusmann skrev:Når tallet ikke står i selve bildet, vær så snill å skriv nedenfor bildet i det minste...Hva skulle den BMW 3 serie e46 inni der forestille egentlig??Og den TomTom'en?
BMW'en er en 528, TomTom'en er en GO530 :P

Sorry, skal skjerpe meg :P
 #358480  av lexusmann

chris skrev:
lexusmann skrev:Når tallet ikke står i selve bildet, vær så snill å skriv nedenfor bildet i det minste...Hva skulle den BMW 3 serie e46 inni der forestille egentlig??Og den TomTom'en?
BMW'en er en 528, TomTom'en er en GO530 :P

Sorry, skal skjerpe meg :P
Er ikke på noen som helst måte noen BMW ekspert, men det bildet etter det østerriske skiltet(med Skoda) er da vitterlig en 3 serie??tar kanskje feil, men...
 #358511  av chris

lexusmann skrev:
Er ikke på noen som helst måte noen BMW ekspert, men det bildet etter det østerriske skiltet(med Skoda) er da vitterlig en 3 serie??tar kanskje feil, men...
Ingen ekspert jeg heller :P
Her er et annet bilde av en 528
Bilde

Jeg fortsetter uansett her :P

Bilde

Bilde
NAD C542

Bilde
M543

Bilde
Volvo 544

Bilde

Bilde
Filnavn 546-b.jpg :P

Bilde
PW Z547

Bilde

Bilde

Bilde
Ferrari 550 Maranello. Bilen Ferrari bygde når de skulle prøve å kopiere Supra ;)
 #358546  av inzane2012

Chris: den 550'en blei jo faktisk så "ekstrem" at folk ikke ville kjøpe den for den egna seg ikke til vanlig gate bruk, så derfor kom di med 575M noen år senere ;)

Sig SG 551
Bilde
Sig SG 552 Commando¨
Bilde
EOTech 553 Holoscope
Bilde
Bilde
Litt artig denne t-skjorta her ja :)
Bilde
Bilde
Bilde
D-558-2 Skyrocket