TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• CS tÃ¥ler en del. Tro det eller ei. Den er pÃ¥ veien igjen

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#126596  av GT4 CS

Da for du jammen meg gratulere :D

#126623  av GT4-R

Dom kommer alltså laga den frågas kom?

#126717  av cs2451

Takker. :D

#128137  av cs2451

Da har biltilsynet vært å sett på bilen min om det går an å ta chassis bytte.. De anbefalte ikke det. Så nå blir det fiksing av min. Dele bil er allerede betalt og kommer inn til landet i neste uke.

Det ble oppdaget at blokken hadde fått seg en støyt og. Er sprikke eller knust en eller annen plass. Men delebilen har alt som skal til for å bygge min opp igjen inkludert motor som har rullet 73000 km. :)

Må bare si en gang til hvor mye disse bilene tåler. Forstillingen er ikke skjev i det hele tatt. Og den er ikke rammeskjev bortsett fra helt fremst på rammevangene.

#128311  av Rømmling

hva er galt med dele bilen da eller er den helt ok eller

#128362  av cs2451

Rømmling skrev:hva er galt med dele bilen da eller er den helt ok eller
delebil er helt fin. Eller er en ulakkert framskjerm på den.

#131555  av cs2451

Da var bilen ferdig sveiset. Fronten er endelig heil igjen :) Nå gjenstår det å få inn ny motor og lakke fronten.. Bilen er vel på veien igjen om 1 uke eller 2 :D :D :D

#132286  av mEhE

kjipt da...har også krasja 325`en min..men den ble most i fronten ..verkstedet mente hele bilen var skeiv..å jeg hadde ikje mer en 60km\t max...brukte bare 1gir..kjørte ut i grøvta å traff en stein å en hel rundte på taket...faen så kjipt..hadde hatt bilen i 3 dagar...så 325 tåler lite...men vet ikkje helt om jeg tror på verkstedet..de mente på at motoren hadde sugd inn vann,men bare baken var i vannet..tror egentlig de lurer meg trill rundt..

men bra at du for fikset opp bilen din ivertfall...men synd for oss så må betale mer i forsikring:-)

#132363  av cs2451

mEhE skrev:kjipt da...har også krasja 325`en min..men den ble most i fronten ..verkstedet mente hele bilen var skeiv..å jeg hadde ikje mer en 60km\t max...brukte bare 1gir..kjørte ut i grøvta å traff en stein å en hel rundte på taket...faen så kjipt..hadde hatt bilen i 3 dagar...så 325 tåler lite...men vet ikkje helt om jeg tror på verkstedet..de mente på at motoren hadde sugd inn vann,men bare baken var i vannet..tror egentlig de lurer meg trill rundt..

men bra at du for fikset opp bilen din ivertfall...men synd for oss så må betale mer i forsikring:-)
Ja det er fort gjort.. Tror ikke forsikringa øker så veldig mye for det. er jo en del biler som er registrert i norge med turbo 4wd.

#132365  av cs2451

I dag fikk jeg bota mi. Den ble på 5000kr. Litt sure peng. Men det kunne jo ha vert verre.. :?

#132494  av GT4 CS

5000 :lol: Skal vi melde oss inn i en klubb for ufortjente heldige? Sist jeg fikk bot møtte jeg onkel i 170kmt og bre 4 hjulsladd på tørr asfalt. Og det jeg måtte punge ut var 3500kr for gjennomsnittsfart alla 100 i 80 sona. Pokkern om jeg så det var poltibilen jeg møtte gjennom svingen :)
Ellers ville nokk turboen blitt en del varmere for en liten periode hehe.
Du får slenge opp noen bilder om du har da, håper du har tatt masse bilder i opprettingsprossesen :)

#132772  av cs2451

GT4 CS skrev:5000 :lol: Skal vi melde oss inn i en klubb for ufortjente heldige? Sist jeg fikk bot møtte jeg onkel i 170kmt og bre 4 hjulsladd på tørr asfalt. Og det jeg måtte punge ut var 3500kr for gjennomsnittsfart alla 100 i 80 sona. Pokkern om jeg så det var poltibilen jeg møtte gjennom svingen :)
Ellers ville nokk turboen blitt en del varmere for en liten periode hehe.
Du får slenge opp noen bilder om du har da, håper du har tatt masse bilder i opprettingsprossesen :)
Hehe. Får vel bare bite i det sure eple og betale. Du skal nå være heldig at ikke lappen røk. :D

Bilder har ikke blitt tatt. Bilen står 1 time kjøring fra meg. Og nå er veien stengt fra ettermiddagen til morgenen. Så da er det veldig dritt og lange omveier og kjøre ned. Men tar sikkert turen ned på fredag. Skal ta en del bilder da.

#133305  av cs2451

Da begynner ting å nærme seg.. :D
Vedlegg
DSCF0179.JPG
DSCF0179.JPG (326.69 kiB) Vist 1466 ganger

#133338  av lexusmann

jo, men så ut som du hadde en hel del igjen også... :wink:

#133339  av cs2451

lexusmann skrev:jo, men så ut som du hadde en hel del igjen også... :wink:
Ja er nok en del. Nå gjenstår det å få koblet på ledningsnettet, oljekjøler, radiator og mer snax. vippe lyktene. Lakke nesten hele eller hele bilen. ca 1 uke jobb.