Hadde den festet i partyteltet for da ble den ikke så våt.
Lå først på Hiacen til Markus, men er desverre ikke all tusj som er så glad i vann

Vurderte stang, men det utgikk pga mere jobb og masse regnvær

jumbo skrev:Når ble den fet da? Om noe skal beskrives her så må vi vel bruke ord som "smidig og lekker" "velskapt" kan vel også brukes, blant mange andre jeg kan tenke meg, men som jeg ikke bør skrive inn her nå.. ser allerede for meg øynene til Celicaturbo som ruller hele veien bak nåFireFox skrev:Den ble skikkelig fet daSnakker vi fremdeles om endestussen til Neemi? (ok, elendig humor, men klarte ikke holde kjeft)bra jobba
jumbo skrev:lol nei, misforstå meg rett.... Enden til Neemi er alldeles flott den, men var bare så humor med det jeg siterte, emne i tråden tatt i betrakning...Hehe... jeg vet akkurat hva du tenker... "klubbens offisielle endestuss!"
FireWalk skrev:Du glemte å si "passe stor" og "stram"jumbo skrev:Når ble den fet da? Om noe skal beskrives her så må vi vel bruke ord som "smidig og lekker" "velskapt" kan vel også brukes, blant mange andre jeg kan tenke meg, men som jeg ikke bør skrive inn her nå.. ser allerede for meg øynene til Celicaturbo som ruller hele veien bak nåFireFox skrev:Den ble skikkelig fet daSnakker vi fremdeles om endestussen til Neemi? (ok, elendig humor, men klarte ikke holde kjeft)bra jobba
![]()
Neemi skrev:Godt nå ja, men vent til dette utvikler seg til må ha det, bare må ha det faktoren.![]()
![]()
![]()
Godt å se at rompa mi er til allmenn glede
*flire*