TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Profilering - nytt banner til klubben!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#109105  av GT_rider

Bare å få den med på flere treff, så blir det nok mange signaturer etterhvert skal du se :)
Hadde dere med noen form for flaggstang den hang i??

#109111  av Neemi

Den kommer med på flere treff i år sammen med meg ja :)

Hadde den festet i partyteltet for da ble den ikke så våt.
Lå først på Hiacen til Markus, men er desverre ikke all tusj som er så glad i vann :(

Vurderte stang, men det utgikk pga mere jobb og masse regnvær :P

#109147  av GT_rider

kommer den til dagali?? Der kommer muligens jeg :)

#109150  av Neemi

Jupp :)

Dagali er booket.

#109195  av jumbo

FireFox skrev:Den ble skikkelig fet da :) bra jobba ;)
Snakker vi fremdeles om endestussen til Neemi? (ok, elendig humor, men klarte ikke holde kjeft) :lol:

#109196  av FireWalk

jumbo skrev:
Snakker vi fremdeles om endestussen til Neemi? (ok, elendig humor, men klarte ikke holde kjeft) :lol:
Når ble den fet da? Om noe skal beskrives her så må vi vel bruke ord som "smidig og lekker" "velskapt" kan vel også brukes, blant mange andre jeg kan tenke meg, men som jeg ikke bør skrive inn her nå.. ser allerede for meg øynene til Celicaturbo som ruller hele veien bak nå :lol: :lol:

#109201  av jumbo

lol nei, misforstå meg rett.... Enden til Neemi er alldeles flott den, men var bare så humor med det jeg siterte, emne i tråden tatt i betrakning... :D

#109206  av FireWalk

jumbo skrev:lol nei, misforstå meg rett.... Enden til Neemi er alldeles flott den, men var bare så humor med det jeg siterte, emne i tråden tatt i betrakning... :D
Hehe... jeg vet akkurat hva du tenker... "klubbens offisielle endestuss!" :P i profileringens navn såklart! ;)

Nå hadde jeg egentlig skrevet en moderat avhandling som i korte trekk gikk ut på å ha "M" og "R" på hver rumpeball og så toern i midten... på en helt tilfeldig person såklart, i profileringens navn... (melder meg gjerne frivillig) Men jeg fant ut at jeg hadde bare fått refs, så jeg valgte å slette den og skrive dette istedet da jeg ikke helt fikk meg til å forkaste den ellers så gode ideen helt og fult.. :lol:

(Følte at jeg rodde meg ganske bra ut av den der eller hva?) :lol:

#109216  av GT4 CS

Goose skrev:
GT4 CS skrev:Rompa er NICE den :D
En da bedre i virkeligheten enn på bilde :wink:
Det vet jeg vel :wink:

#109264  av Goose

FireWalk skrev:
jumbo skrev:
Når ble den fet da? Om noe skal beskrives her så må vi vel bruke ord som "smidig og lekker" "velskapt" kan vel også brukes, blant mange andre jeg kan tenke meg, men som jeg ikke bør skrive inn her nå.. ser allerede for meg øynene til Celicaturbo som ruller hele veien bak nå :lol: :lol:
Du glemte å si "passe stor" og "stram" :roll:

#109279  av Neemi

:lol: :lol: :lol:

Godt å se at rompa mi er til allmenn glede ;)
*flire*

#109280  av kennethx

Hørt den der sangen....rumpa mi, æ 'e så gla i rumpa mi.... :lol:

#109290  av Goose

Neemi skrev::lol: :lol: :lol:

Godt å se at rompa mi er til allmenn glede ;)
*flire*
Godt nå ja, men vent til dette utvikler seg til må ha det, bare må ha det faktoren.

Da er det plutselig halve klubben med tunga ute på en treff og ale vil ha en liten bit :roll:

Da blir det plutselig "rumba di, vi er så glad i rumpa di" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nei fra spøk til alvor. Fungerte bra banner på våler da?

#109314  av grimfer

:roll:

Jaja. Gutter, jeg tror vi bør være glade for at det finnes sporty jenter. Og at noen av dem vanker her på forumet! Her synes jeg Neemi fortjener en øl. Eller noe. 8)

#109356  av Neemi

Banneren ble beundret av flere som gikk forbi den :P

Ble faktisk tatt bilde av den av noen fotografer og så får håpe de er litt mer representative enn bildene til Bose fra Våler :lol: