Side 3 av 4
Legg innLagt inn:19 feb 2005 22:41
av post_mortem
Fy Faen fy faen fy faen.
Ikke bare ER mclaren mitt favoritt team i F1. men jeg tror den bilen er noe av det råeste jeg har sett. Tror jeg må spille lotto fremover.
Legg innLagt inn:20 feb 2005 16:01
av kennethx
Legg innLagt inn:20 feb 2005 17:33
av Kebab gud
Legg innLagt inn:20 feb 2005 19:30
av spkstrp
oh niiiiice

mclaren rulez

Legg innLagt inn:20 feb 2005 20:14
av @lpher
Kebab gud skrev:
sist jeg sjekka så ruster ikke karbon 
Poenget var at den ble frakta på en åpen bil....salt og ikke minst strøing av GRUS er ting jeg IKKE ville usette en 5-millioners bil for ihvertfall
@lpher
Legg innLagt inn:20 feb 2005 20:21
av sw20
la du merke til finisjen @lper...
ingen synlige sjøyter ikkje inne i bagasje rom eller døråpninga en gang....
Legg innLagt inn:20 feb 2005 21:04
av Turbotrille
kennethx skrev:Er det ikke mer logisk å suge luft UT av felgen da? Om du suger luft inn, så vil det jo i høye hastigheter skappe oppdrift, og det er vel heller lite ønskelig 
Oki, kan være med på den med felgene, men om dere ser på dette bildet, så står dekkene MOT kjøreretningen, derfor min konklusjon om felgene.
Legg innLagt inn:20 feb 2005 21:54
av cameleon
Legg innLagt inn:20 feb 2005 22:28
av sw20
var på vising med den bilen.... der sa dei at alle felgana hadde sin bestemte plass på bilen... dei var vridde som propeller for å suge kald luft fra under bilen
både for å kjøle bremsene... som ikkje trenger så mye kjøling etter som det er kjeramiske bremser som tålte noe drøyt mye varme før efekten dabba av,,,,
men også for å skape eit vakum under bilen som hjalp til å holde bilen stødig i høy fart...
du ser det også på formen på blada på felgen..... bilde over her e høgre forhjul......
viller foresten heller hatt en supra å kosta på an 4 mill.... det hadde blitt rå bil de.....
Legg innLagt inn:21 feb 2005 01:15
av Tor
En kompis av meg fikk innvitasjon i posten fra Teknisk Buerau i Tromsø til og se på bilen. Han har en MB CLK 200 Kompressor, så han er innvitert
Vi som kjører CS skulle fått brev fra Carlos Sainz når han skulle ljøre WRC løp
Nå er han pensjonert da.
Legg innLagt inn:21 feb 2005 01:32
av Turbotrille
sw20 skrev:var på vising med den bilen.... der sa dei at alle felgana hadde sin bestemte plass på bilen... dei var vridde som propeller for å suge kald luft fra under bilen
både for å kjøle bremsene... som ikkje trenger så mye kjøling etter som det er kjeramiske bremser som tålte noe drøyt mye varme før efekten dabba av,,,,
men også for å skape eit vakum under bilen som hjalp til å holde bilen stødig i høy fart...
du ser det også på formen på blada på felgen..... bilde over her e høgre forhjul......
viller foresten heller hatt en supra å kosta på an 4 mill.... det hadde blitt rå bil de.....
Da er det greit, virket på meg som at de skulle stå andre veien for å GI kald luft til bremsene nemlig.
Men fortsatt så står dekkene MOT kjøreretningen.

Vet forresten hvilket hjul det er, det er utifra det jeg har fundert på dette med "vifteformen" på eikene, når også V-mønsteret i dekket peker bakover, da var det jeg mente at de hadde byttet om på høyre og venstre.
Skjønner

Legg innLagt inn:21 feb 2005 10:28
av sw20
hehe... no såg eg og at mønsteret sto feil vei..... lite bomt da på en bil til 5 mill...
bremsene får jo fortsatt kald luft?????
noen som såg den heile plata under bilen da.... lite porno den...

Legg innLagt inn:21 feb 2005 12:55
av TurboKnut
Det er vel sånn cirka akkurat 1 mill i avgifter på denne.
Legg innLagt inn:21 feb 2005 13:04
av sw20
bilen kosta 3.2 mil i heile europa... så det var nesten 2 mill i avgifter her i norge...
man ikkje skal ha mulighet til å ha det gøy med bil uten at mansatser alt på det hei i norge......
nesten rart vi bruker penger på bilmuseum og slikt...
men det e vel der politikerane vil ha alle norske biler.... med en stor lapp som sir
21 mennesker døde i slike doninger årlig......derfor blei det ulovlig med slike...
Legg innLagt inn:21 feb 2005 14:24
av Turbotrille
sw20 skrev:bremsene får jo fortsatt kald luft?????
Jada, forfra, men det fikk jeg jo vite fra en annen post lengre oppe.
Men nå har jeg fått en utfyllende forklaring på felgenes plassering, og da skal ikke jeg krangle noe mer.
