TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jenter og rygging (NÃ¥: Totalt gÃ¥tt vekk fra topic)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#84799  av FireWalk

hehehehe... Nei men jeg er jo en typisk IT mann som ofte irriterer seg over at tastaturet rett og slett er for tregt til å registrere tastetrykkene mine. Så jeg må faktisk roe meg ned og skrive LITT saktere enn det jeg er god for rett og slett for at tastaturet skal greie å henge med i svingne. hehe :)

Kanskje jeg skal begynne å ta meg betalt for å skrive jobb søknader og Skole-stiler. På videregående kommenterte Norsk Læreren min jeg skulle skrive stil, ikke Bok! Hun var blodig imponert over den enorme mengden A4 sider jeg hadde klart å skrive på de timene jeg hadde til rådighet. Men jeg fikk jo toppkarakter, mens andre fikk trekk for at de hadde skrevet for lite... Når det er sagt så syntes hun riktig nok det var merkelig at jeg gikk like tidelig som de som skrev minst :p

Nei må se å få meg tastatur med turbo tror jeg. :-)

#85085  av Lady_in_MR2

Dalan: godt poeng med at det spørs om magen følger etter...Det er vel bedre og ha en bra trent kropp og passende pupper en to enorme mugger og tilhørene fettprosent på resten av kroppen??

Firewalk: Det jeg skreiv om at jeg trodde jeg skulle dra så mange gutter med mr2n var ironisk ment da vettu...
Typen jeg er sammen med nå hadde ingen anelse om bilen min da han sjekka meg opp.Han trodde jeg bare kødda da jeg skulle kjøre han hjem i mr2n min.Han synest jeg var ekstra tøff da han oppdaga det.Men da hadde jeg ALLEREDE fått hørt at jeg var drømmedama hans så det så....hehe :D
Jeg nekter på at det er en puppeforstørrelse iallefall. Det er kanskje heller en EGO forstørrelse...
Jeg har jo blitt kallt for puppedama så jeg ser ikke vitsen i og forstørre den delen av kroppen noe mer 8)

#85088  av sexten

jeg har også blitt kalt "en j*vla k*k"
det trenger ikke bety at jeg er godt utrustet nedentil :D

#85106  av FireWalk

sexten skrev:jeg har også blitt kalt "en j*vla k*k"
Jeg og... og "Kukjævel" :P til og med Hestkuk! Viktig å få med at de gangene jeg har blitt kalt sånt så har jeg såklart ALLTID vært helt uskyldig i det jeg eventuelt måtte ha blitt annklaget for! :twisted:

Lady_In_MR2: sjekka han deg opp på byen, også tok du han med hjem og kjørte han hjem i MR2en? hehe... :wink:

En kompis av meg ble med ei hjem en gang også ut på morgenkvisten ble ho helt stressa.. typen var på vei hjem! så kompisen min fikk 500 kr til taxi for å komme seg ut.... Han var godt fornøyd han, et ligg + 500 kroner... Dessuten bodde han jo bare et steinkast unna!.. Eneste som manglet var å bli kjørt hjem i MR2... hehe..

Det var da voldsomt fokus på pupper her da.. Det er jo mange som har store pupper uten å nødvendigvis ha stor mage da.. jeg tror sånt er litt genetisk betinget også.

Men har man fet bil så ser folk på det som en forstørrer/forlenger uansett hva vi syntes selv. Men det er bare å heve seg over det. Eventuelle negative kommentarer vedrørende bilen er som regel et resultat av brennende sjalusi ;) Hvor mange ganger har jeg ikke fått kommentarer som "riskoker" og "Japsebil" osv... bare sjalusi... ;)

#85117  av GT4 CS

"Faste fine puppa" :wink:
Siden det er pupper for alle penga her må jeg få dette ut. Den store puppe testen:
Kjør i 90km/t stikk så handen ut av vinduet på bilen i fart, denne motstand du får i handen er den motstand man skal ha om man beføler et pent eksemplar av "faste fine puppa".
Noen ganger sitter jeg og funderer over hvorfor jeg er så fasinert over pupper, trur det er en medfødt evne vi gutter har 8)

#85155  av jumbo

LOL

En av de bedre paa lenge haha

#85159  av FireWalk

må være noe sånt ja.. som små er vi jo avhengigeav dem. uten pupp dør vi jo... Skulle bare mangle at vi setter pris på dem senere i livet.. :wink:
Jenter har jo egne pupper.. så de tenker ikke over hva de har... og bryr seg dermed ikke så mye om det. Men som de sier: man vet ikke hva man har før man har mistet det... og når man ikke har pupp tilgjengelig lenger begynner man med en gang å savne det... så sånn er det med den saken! :P

og når vi først er inne på temaet MÅ jeg bare spørre: HVORFOR har gutter pupper??? ältså.. de er riktignok veldig små og faste... men de ER der! :p WHY?

Forklaringen er vel mest sannsynelig at når celledelingen ettter hvert begynner rett etter at far og mor er ferdig å pule og egget er blitt befruktet så er vi egentlig like. Både gutter og jenter er i utgangspuktet LIKE. det er kun minimale forskjeller (X og Y kromosomer) som bestemmer om det blir gutt eller jente, og disse forskjellene skjer relativt sent i utviklingen av fosteret. Så i prinsippet er vi identiske.. Men hvorfor har vi da PUPPER?! Det vil jo vel si at puppene er på blueprinten ra begynnelsen av.. og at mennesket dermed stammer fra en jente? Corect me if I'm wrong. Men dette er noe jeg ikke helt greier å få til å stemme oppe i hodet mitt. De har jo ingen funksjon hos gutter, så da må jo eneste forklaringen være at de er der fra første stund... Men det gir jo heller ingen mening, for sånn logisk sett burde jo mennesket være et "intetkjønn" i den spede begynnelse, for så å utvikle pupper og det som hører med om det blir jente, og Brutus og de to røde tvillingene dersom det blir gutt. Men slik er det visst ikke, siden gutter jo har pupper!

ARGH! dette går meg til hodet.. hvorfor måtte jeg begynne å tenke på dette.... nå blir jeg gående resten av dagen og gruble på dette og jeg kommer aldri til å komme med noe svar på dette når selv ikke forskere som har forsket på det har funnet ut hvorfor det er sånn..

jeg får slå meg til ro med at Pupper er en av den tingen som gjør at jentene har så fine former. Om man sammenligner jentekroppen med guttekroppen så er Jentekroppen en nyere Ferrari, mens guttekroppen er en gammel firkanta Volvo.. Ferrarien kan få de eierene den vil.. den kan velge å vrake! mens Volvoen er det ingen som vil kjøre.. så den blir ofte desperat og tar det den får! og det er som regel svært dårlige sjåfører... :? Og da spiller det ingen rolle at begge bilene har to Airbags når Ferrarien kan skilte med mye større og sikrere airbags.

Nei nå er dette inlegget iferd med å bli sørgelig langt igjen, så jeg tror jeg gir meg før jeg sporer helt av igjen... Ikke det, skaden er vel egentlig allerede skjdd :oops: hehe..

#85166  av tojo

Du får det sagt du(FireWalk). :D muhaha
Du fikk meg til å tenke på noe der! underlige greier. :?

#85329  av kennethx

Pupper eller ikke, skli ut fra topic er dere jævla flinke til =P

#85336  av bose

jumbo skrev:
LOL

En av de bedre paa lenge haha
æ plæie å bli kalt for en jævla hæstkuk, men egentli så e det en kraftig underdrivelse

#85379  av Tor

Årsaken skal visstnok ligge i livmoren, ifølge forskningen ;) Hahahahah

#85395  av FireWalk

kennethx skrev:Pupper eller ikke, skli ut fra topic er dere jævla flinke til =P
Er det noe vi virkelig KAN så er det det! :lol:

#85398  av Fredrik

kennethx skrev:Pupper eller ikke, skli ut fra topic er dere jævla flinke til =P
Bra det er på rette forum-delen i det minste da ;)

#85403  av FireWalk

er ikke dette off topic da? trodde det var meningen at ting skulle være off topic her :P man kan ikke være ON topic i Off topic! :lol:

#86034  av Lady_in_MR2

Firewalk: hmm ,kanskje det var like mye jeg som sjekka opp han da?? 8)
Ute på byn på lørdagen var det ei dame som faktisk var helt sikker på at jeg hadde silikonpupper!!
Hun var med dama til broren min ut.Og hun hadde pekt på meg og sagt at hun der måtte iallefall ha silikonpupper. Hun ble litt flau da dama til bror min sa hvem jeg var og konstaterte at jeg ikke hadde silikonpupper...
Hehehe, jeg lo iallefall godt da hun fortalte det til meg og jeg tenkte selfølgelig på debatten her og antydningene om at mr2n er en puppeforstørrelse for jenter:D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9