TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2000 celica m/bodykit, 8.5x19", senket, solfilm, karbon +++

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#125090  av Kjelliken

:D dette kaller jeg rett instilling celica23

Jeg mener har en en bil for show så har man en bil for show så enkelt er det bare. og alt har sin pris.

Og jeg er sikker på du har en enorm glede av det.

Og felger som er sort i midten og blank kant er liksom bare rett på den bilen din. :twisted:

Skulle jag hatt meg en slik celica skulle den sett slik ut.. Ingen tvil liksom der akkurat.. 8)

#125144  av celicat23

Hmmmm. Hva var det UPS mannen var å leverte her i dag da tro?

Bilde

Bilde

#125154  av celicat23

Fant også litt rust på vindu pusser armen for en kort tid siden...

Bilde

Som resulterte i at jeg kjøpte komplett sett med nye armer (begge) med nye pussere. Rust? Ikke på min bil, uansett hvor lite det er!!!

Bilde

Nye deler. Aaaaah. Digg.

#125159  av CelicaGT

Når blir bilen din å sjå i eit blad da??? :-)
Burde vere eit blad som plukka denne opp

#125169  av celicat23

CelicaGT skrev:Når blir bilen din å sjå i eit blad da??? :-)
Burde vere eit blad som plukka denne opp
Meh..Står ikke akkurat veldig høyt på lista over prioriterte oppgaver det :) Jeg skal prøve å få tatt noen bilder av bilen, med ei eller annen pen jente - men det er helt på privat basis, for min egen del. Regner med celica'n blir siste bilen jeg modifiserer, så vil ha noe litt "ekstra" å huske den med. Hadde ett blad vært intressert, så måtte de stilt opp med litt mer enn "Du tar med bilen din, som du har brukt alle pengene dine på, stiller opp gratis for oss, så vi tjener oss fete på å selge blader med bilder av bilen din." Ser ikke helt logikken i det der. Hvorfor skal jeg hjelpe ett blad å tjene penger, når jeg ikke får noe ut av det?

Vel, det er min tanke gang om det ivertfall.

#125195  av Mr2 Mk2

celicat23 skrev:Hadde ett blad vært intressert, så måtte de stilt opp med litt mer enn "Du tar med bilen din, som du har brukt alle pengene dine på, stiller opp gratis for oss, så vi tjener oss fete på å selge blader med bilder av bilen din." Ser ikke helt logikken i det der. Hvorfor skal jeg hjelpe ett blad å tjene penger, når jeg ikke får noe ut av det?
Aner ikke hvilken blad som evt betaler hva..Men regner jo med at mangen setter pris på å få bilen i bladet,og stiller mer enn gjerne opp gratis.Men at du ikke ønsker den oppmerksomheten,for free.Respekteres så klart,er litt kult.Så slipper du billige kopier 8)

#125522  av celicat23

Da var nye vindusvisker armer + blader + speil montert. Hoppa ut av bilen og tok 2 kjappe bilder. Skal ta noen bedre så fort jeg gidder ;)

*** bilder fjernet ***

Og, ja, du ser dårlig ut av de speilene - helt korrekt antatt! :)
Sist redigert av celicat23 den 18 aug 2005 19:57, redigert 1 gang totalt.

#125658  av Mr2 Mk2

Syns speilene var total bom,desverre :oops: ...Men men det er ikke min bil,desverre :lol:

#125901  av celicat23

Glemte at jeg hadde denne tråden når jeg lastet opp natte bildene i
går/dag tidlig. Jaja. Tok noen bilder på dagen i dag....

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Det er 5 dager siden den ble vasket, og kjørt noen mil med den i dag - men ser ikke så alt for ille ut. Garasje er fint å ha ;-)

#125941  av RedCelica

Ble du fornøyd med speilene?

#125953  av Magne

Altså den ER så strøken den bilen der!... :shock:

#125954  av celicat23

RedCelica skrev:Ble du fornøyd med speilene?
Bortsett fra at jeg ikke ser så mye med de, så er de toppers :) Likte de ikke første dagen de satt på bilen, og syns jeg hadde gjort ett dårlig valg med å kjøpe de. Men de grodde fort på meg. Nå syns jeg de er pene, og passer til bilen.

#125956  av RedCelica

celicat23 skrev:
RedCelica skrev:Ble du fornøyd med speilene?
Bortsett fra at jeg ikke ser så mye med de, så er de toppers :) Likte de ikke første dagen de satt på bilen, og syns jeg hadde gjort ett dårlig valg med å kjøpe de. Men de grodde fort på meg. Nå syns jeg de er pene, og passer til bilen.
Ja, ok. Synes selv de var så spinkle.. Men...

#126003  av angrykid

Fin bil, jevnt over, men speilene så ikke ut i måneskinn :( beklageligvis.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7