Side 3 av 3
					
				
				Legg innLagt inn:26 feb 2005 18:00
				av yeah580
				har vært litt slapp her i det siste. Dårlig med bilder har det også blitt.... 
Men Bilen er registrert nå. Går som bare F.
Er for tiden på leting etter et scoop som er stort nok. IC'n stikker ca 3cm over panser. 
Var artig å leke med vinkelslipern må jeg si. hehe
Kan slenge med et dårlig bilde her.
			 
			
					
				
				Legg innLagt inn:27 feb 2005 17:17
				av Tor
				Bra at alt starter og går, men skal Icen din stikke over panseren permanent?
			 
			
					
				
				Legg innLagt inn:27 feb 2005 17:23
				av yeah580
				Er på leting etter scoop som er stort nok til å dekke over IC'n. Det som fulgte med Cut'en var for skadet til å bruke.  Trenger og et panser fra en Corolla Sedan.
			 
			
					
				
				Legg innLagt inn:27 feb 2005 21:03
				av Tor
				Impreza Turbo Scoop er vel det beste og bruke da.
			 
			
					
				
				Legg innLagt inn:27 feb 2005 23:07
				av yeah580
				impreza scoopet er for kort.. såvidt bredt nok. GT4 scoopet er litt for smalt... gah. akkurat fått inn Jap EPC. Blir nok å bestille originalscoop fra ae92 levin GT-Z. Hvis Toyota greier å skaffe det, that is.
			 
			
					
				
				Legg innLagt inn:23 mar 2005 21:30
				av larsst185
				ok...da satt jeg på bilen til Anders i går,og den bilen går så syykt bra. 

 hadde ikke i min villeste fantasi forestilt meg det egentlig.
 
			
					
				
				Legg innLagt inn:05 apr 2005 22:55
				av lasserj
				noen som har erfaring me å en slik motor i AE92gt-i??
			 
			
					
				
				Legg innLagt inn:06 apr 2005 03:23
				av MR2turbo
				lasserj skrev:noen som har erfaring me å en slik motor i AE92gt-i??
Spør morten på forumet her... hen har en ae92 gti med gze  

 
			
					
				
				Legg innLagt inn:26 apr 2005 03:50
				av skody
				Artig å lese. Jeg skal ikke spørre hva du ga for halfcutet, men kjøpte du det av Egon? Åssen frakta du det fra der og til deg? Kostnader på det? Og hva slags år og generasjon er din? Antar du har 165/170hk siden du prater på en speedosensor eller hva det var. Eller har 145hk gze det og?
Fikk du med C160 6 trinns kasse? Fortell litt hva du har gjort annet enn å sette i motoren. Har du hjernen i motorrommet eller under dashen f.eks?
Åssen er det med speedo og turteller? Var det andre finurligheter?
Intercooler: Hvis du ikke har skåret hull i panseret alt, åffer ikke kjøpe en FMIC - frontmontert IC? Da får du mye bedre kjøling og effekt. Trenger ikke koste mer enn 1000kr fra f.eks en cossie.
Bremser: Hva specs har dem og hva var inkludert i vraket?
Jeg kjøpte et altezza cut og fikk knapt med motor og kasse. Satt igjen et øvre wishbone i forstillinga. Resten var ribbet. Spurte i Australia på japparts.com.au om 4A-GE 20V cut. De sa at det var litt varierende hva som fulgte med på hvert enkelt cut, men regelen er at man skal "alltid" kunne starte opp en motor i et cut.
			 
			
					
				
				Legg innLagt inn:13 okt 2005 05:30
				av skody
				
 hva skjedde? *stille*