TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min vei til MR2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

Vil du følge min vei til Toyota MR2?

Ja
34
77%
Nei
10
23%

#87089  av _speedy

Fredrik skrev:Genialt FireWalk! :lol:
Det som er kjipt er at jeg har ikke mulighet til det :(
FireWalk skrev: hver krone hjelper sant? :-)
Sant, så sant!

Putter sjøl alle småmynter på sparegrisen (pluss en og annen lapp)... Unner ikke golfen no utenom bensin..
Men jeg har ikke sommerdekk og det er uaktuelt og bruke penger på dekk! Får heller satse på at stefattern får tak i ;)
Eller så har jeg alltids en sykkel jeg mer enn gjerne kan bruke.. Hehe.. Mulig jeg gjør det uansett når varmere tider begynner å nærme seg.. Er tross alt 300,- i uka spart :D
...Eller du kan ta en råsjangs å investere alt i aksjer? :P
Sist redigert av _speedy den 08 feb 2005 21:30, redigert 3 ganger totalt.

#87110  av Fredrik

Joa, en mulighet det å selvfølgelig men har ikke så mye is i magan at jeg tør å gamble bort penga til den nye "madamen" min :P

Hmm.. Lurer på hva slags navn jeg skal gi bilen (når den tid kommer) :roll: :lol:

#87130  av FireWalk

Min første het Cindy! Har fremdeles ikke kommet på noe navn på min nye enda jeg heler..... syntes din bør ha jentenavn siden den jo blir "madamen" din :-) Noe annet hadde blitt litt... ekkelt... :lol:

#87175  av _speedy

FireWalk skrev:Min første het Cindy! Har fremdeles ikke kommet på noe navn på min nye enda jeg heler..... syntes din bør ha jentenavn siden den jo blir "madamen" din :-) Noe annet hadde blitt litt... ekkelt... :lol:
Hadde blitt teit hvis du kalte den Stig Arne eller noe... :mrgreen:

#87189  av FireWalk

_speedy skrev:
FireWalk skrev:Min første het Cindy! Har fremdeles ikke kommet på noe navn på min nye enda jeg heler..... syntes din bør ha jentenavn siden den jo blir "madamen" din :-) Noe annet hadde blitt litt... ekkelt... :lol:
hehehe.... eller Per Leif... Arne Per... :p Nei det må bli et jentenavn, men det er så vanskelig å komme på noe som jeg asosierer med bilen.. :P

#87197  av sw20

FireWalk skrev:
_speedy skrev:
hehehe.... eller Per Leif... Arne Per... :p Nei det må bli et jentenavn, men det er så vanskelig å komme på noe som jeg asosierer med bilen.. :P
hva med muskel bunten... biffen eller brutus... eller så kan du finne navnet til ei san muskel dame.... siden du har så mye motor og fine linjer... på bilen...

faren til en kompis trodde at kompisen min var homo firdi nesten kvar gang han skulle ut med bolen så sa han at han skulle ut med an børre......

bilen børre... var ganske gøy da det heile blei avklart i etter en fest der faren komm hjem litt tidligere en venta og begynte å spørr noen av gutta om kensom var han børre...... :mrgreen:

#87201  av _speedy

sw20 skrev:
FireWalk skrev:
_speedy skrev: Hadde blitt teit hvis du kalte den Stig Arne eller noe... :mrgreen:
hva med muskel bunten... biffen eller brutus... eller så kan du finne navnet til ei san muskel dame.... siden du har så mye motor og fine linjer... på bilen...

faren til en kompis trodde at kompisen min var homo firdi nesten kvar gang han skulle ut med bolen så sa han at han skulle ut med an børre......

bilen børre... var ganske gøy da det heile blei avklart i etter en fest der faren komm hjem litt tidligere en venta og begynte å spørr noen av gutta om kensom var han børre...... :mrgreen:
Hehe! Genialt! Hmm...Hva med Røde Røffen? :P

#87204  av sw20

:mrgreen:

#87214  av FireWalk

Eller som politiet sikkert sier hver gang de ser SW20 (eller meg men tror at det er han): RED ALLERT!!!! :lol:

#87295  av Fredrik

FireWalk skrev:syntes din bør ha jentenavn siden den jo blir "madamen" din :-) Noe annet hadde blitt litt... ekkelt... :lol:
Fritt land er det ikke? :lol:

Fargen har muligens litt å si... Med svart bil så er jo "Den Sorte Enke" en mulighet :P Eller kanskje "Svartedauen" :P

Nei, tiden vil vise.. Men det er faktisk store sjanser for at jeg går for en svart MR2.. Rødt er også en fin og passende farge på dissa bilene..

Time will show!
Målet mitt bør væra nådd innen 10 mnd! Vurderer sterkt å få meg en jobb til når jeg nå innser at det faktisk er LEEENGE igjen! :twisted:

#87303  av Dalan

Fredrik skrev:Vurderer sterkt å få meg en jobb til når jeg nå innser at det faktisk er LEEENGE igjen! :twisted:
En jobb ekstra funker fett det, en sånn "annenhver helg jobb"
Har det jeg, kan bli litt sliten innimellom når man skal trene fire ganger i uken og ut å titte litt på damene i helgene man har fri, men det går da.. :P
Det går over når lønninga kommer 8)

#87388  av Fredrik

Ja, tankene gikk mot en kveldsjobb eller helgejobb... Skal sjekke litt bensinstasjoner, butikker osv..
Alle munner drar, er det ikke det dem sier?

#88083  av Fredrik

Lønningsdag og på tide med en liten oppdatering :)

Har satt a 3500,- fra denna lønninga og er da ganske nærme 30.000,- (fortsatt inkludert FP).

Også fikk jeg en litt gledelig nyhet på jobben idag; Får etterbetalt noen kroner! Har nemlig glemte å skrive 1 t 50% overtid (hver dag) på time listene den siste tiden :roll:
Er ikke helt sikker på hvor mye det er snakk om enda.. Må mest sannsynlig vente til neste lønning..

Jo, ringte og forhørte meg ang kveldsjobbing jeg ble tipset om, men de arbeidstidene krasja litt med den faste jobben :(
Gir ikke opp for det! ;)

#88087  av maxgets

Fredrik skrev:Lønningsdag og på tide med en liten oppdatering :)

Har satt a 3500,- fra denna lønninga og er da ganske nærme 30.000,- (fortsatt inkludert FP).

Også fikk jeg en litt gledelig nyhet på jobben idag; Får etterbetalt noen kroner! Har nemlig glemte å skrive 1 t 50% overtid (hver dag) på time listene den siste tiden :roll:
Er ikke helt sikker på hvor mye det er snakk om enda.. Må mest sannsynlig vente til neste lønning..

Jo, ringte og forhørte meg ang kveldsjobbing jeg ble tipset om, men de arbeidstidene krasja litt med den faste jobben :(
Gir ikke opp for det! ;)
http://www.deltidsjobb.no :)

Har spart sånn som du nå jeg og:)
Så jeg får tollet inn gt4`n min
Glad det snart er over:P

#88090  av GT_rider

maxgets skrev:
http://www.deltidsjobb.no :)

Har spart sånn som du nå jeg og:)
Så jeg får tollet inn gt4`n min
Glad det snart er over:P
Kan nok trenge lit penger etter at bilen er tolla og registrert. Er da pengene virkelig renner ut :(
Så har du innarbeida deg en god sparevane, så er det å anbefale å fortsette. Sparer selv det jeg kan unvære hver eneste måned. Blir som oftest 3-4000,- i måneden. Noen ganger mindre. Som neste måned, når årsavgift skal inn :evil: :evil: