Side 3 av 5
Legg innLagt inn:10 okt 2004 21:44
av @lpher
Kebab gud skrev:nå .. de vet da mer enn oss 
men det er da normalt å forbedre en bil litt .. ikke hoppe fra FR til MR og opp 200hester og plusse på 4 sylindre ....
Den som lever får se

Som sagt...mesteprten av dette ER spekulasjoner...og da er det umulig og dra konklusjoner...så enkelt er det...spy or not
@lpher
Legg innLagt inn:10 okt 2004 21:45
av @lpher
Kebab gud skrev:ehhh ....
nei 
MR2 spiller jo jævla mye på det med at den er en liten MR 2seter (derfor MR2)
Det er ikke uvanlig at de tester ett nytt understell med ett mockup karoseri oppå da...
Kebab gud skrev:
håper dere vet hva MR står for? og FF og FR og RR... og F4 og M4 og R4
Det spørsmålet der var vel ikke seriøst ment vel?
@lpher
Legg innLagt inn:10 okt 2004 22:05
av @lpher
Noen som har photoshoppa ett av bildene og lagt det ut på et annet forum....and by god....den ser jo DØNN ut som en forstørret utgave av XYR-konseptet jo!! XYR...som ble til mk7 Celica
Synes det var noe kjent med måten vinduet er kortere enn døra i lengderettningen på

...og hele den 'skuldra' som går igjen langs hele siden er jo rappa fra Celica også...

Den merkelige eksos-utblåsninga fra XYR er jo henta frem igjen også
@lpher
Legg innLagt inn:10 okt 2004 22:13
av Kebab gud
jeg håper ingen svarer at de ikke vet på det spørsmmålet hvertfall

jeg vet at de fleste tester understell og nye motorer i eksisterende biler
Legg innLagt inn:11 okt 2004 19:20
av sw20
da hadde dei ikkje pakka an inn da kebabski
har jobba på bertil o sten i ålesund å når tyskerene kom med nye unnderstell kom dei med (foreksempel A-klasse.r) som såg ut som heilt standar biler men, med masse måleutstyr inni for å måle krenging og vibrasjoner osv...
men når det kom nye modeller såg det ut som dei hadde kresja i en bleie fabrikk.. Og ingen fikk lov å "fingre"
EG tror at motoren på denne bilen er bak!
(SÅstore luftintak ville eg ikkje hatt inn til kupeen... hadde blitt bra kaldt og bra trykk da!

)
der er for trangt forran til å få inn en motor.. og det ser jo ut som vi ser i motoren gjennom vinduet!
Men det kan jo også vere der for å "lure" oss
for det første er det for lavt forran for det andre tror eg att hjul husa og demper tårna tar rimlig stor plass.. LAV bil med Store hjul
Blir nesten KÅT eg av slike toyota bilder!!!!

hehe
Legg innLagt inn:11 okt 2004 20:12
av chris
Kebab gud skrev:ehhh ....
nei 
MR2 spiller jo jævla mye på det med at den er en liten MR 2seter (derfor MR2)
håper dere vet hva MR står for? og FF og FR og RR... og F4 og M4 og R4
for det første, så var det en spøk.. for det andre, jeg vet VELDIG godt hva MR2 står for, og alle de andre bokstavene du lista opp der. Men siden min teori gikk på at bilen hadde to seter og midtplassert motor.. så skulle jo "MR2" bokstavene passe veldig godt.. men som sagt, det var i utgangspunktet en liten spøk.
-edit-
sier meg ganske enig med sw20

Legg innLagt inn:11 okt 2004 21:02
av @lpher
Enda en "sånn-kan-den-også-bli-seende-ut" photoshop jobb
EDIT: Denne er noen måneder gammel....
@lpher
Legg innLagt inn:13 okt 2004 22:18
av @lpher
Siste nummer av engelske Auto Express har dette å si om bilen:
@lpher
-------------------------------------------------------------------------------------
Meet Toyota's new Supra-Car. These exclusive shots give the world its first glimpse of the firm's new sporting flagship. It will be the japanese compay's fastest model since the Supra was scrapped in the UK in 1996.
And while rumours of a 480BHP replacement have been circulating for more than a year, these pictures are proof the project is finally underway. Known only as the F1 Commemoration Car in Japan, the two door prototype seen here is powered my a mighty front engined 5.0 litre V8, which will also be used in future Lexus models.
The naturally aspirated unit will be mated to a six-speed auto gearbox feeding power to the rear wheels, with manual paddleshifters mounted on the steering wheel.
It's also thought that hybrid technology could be used on soem vartients to boost torque, without increasing emissions.
As you can see, there are no visible intakes at the front. Engineers have fitted radiators at the back, just below the makeshift taillights on this test mule.
At the rear, an aerodynamic undertray and three centrally mounted exhausts hint at the newcomers performance potential. Insiders tell us that the model wont be launched until Toyota's F1 team starts to record regular podium finishes. Cynics say we'll be waiting forever, but the car will be made road-ready by 2006
-------------------------------------------------------------------------------------
Legg innLagt inn:13 okt 2004 22:53
av Remi
Ser ut som en Modifisert Ferrari

Legg innLagt inn:15 okt 2004 18:52
av Kebab gud
Kan nå si at det er mest sansynlig neste Soarer (eller neste Lexus SC.. og nei.. de vil ikke bli en og samme bil da de byttes slik som de er i dag)
Legg innLagt inn:15 okt 2004 19:22
av sw20
Kebab gud skrev:Kan nå si at det er mest sansynlig neste Soarer (eller neste Lexus SC.. og nei.. de vil ikke bli en og samme bil da de byttes slik som de er i dag)

Legg innLagt inn:15 okt 2004 21:01
av spkstrp
syntes siden så ut som en Z jeg... eller er det jeg som tripper ?
Legg innLagt inn:15 okt 2004 21:13
av @lpher
Kebab gud skrev:Kan nå si at det er mest sansynlig neste Soarer (eller neste Lexus SC.. og nei.. de vil ikke bli en og samme bil da de byttes slik som de er i dag)
...og hvem er det som sier at det er nye Soarer da?
@lpher
Legg innLagt inn:15 okt 2004 23:15
av Kebab gud
det er nok det faktumet at baklyktene .. faktisk hele bakparten stemmer med en konsept tegninbg på neste soarer...
nå hadde jeg bare funnet det bildet .. så hadde dere kunne sett

Legg innLagt inn:17 okt 2004 00:19
av @lpher
Kebab gud skrev:det er nok det faktumet at baklyktene .. faktisk hele bakparten stemmer med en konsept tegninbg på neste soarer...
nå hadde jeg bare funnet det bildet .. så hadde dere kunne sett 
Keep looking
@lpher