TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Treff i Drammen og omrÃ¥dene rundt?????

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#56925  av MRQuoc

Stian skrev:Skal vi si møte på CC på Søndag kl 1500 Da?
den 22/8

SÃ¥ tar vi det derfra.... :shock:
jepp , retter du din første post ? .. så at det er fastsatt :p

#56935  av pkgrette

hmkm skal prøve det var tommas som eier den mørkegrønne mr2 uten spoiler han har satt den på nå ... skal se om jeg kommer kan ikek love noe har ikke bil som funker enda eller den funker men det er ikke lurt å kjøre dem råde bank også har jeg ikek lappen pga er ikke 18 enda.. men dere med mk1 har dere noen interiørdeler hjemme som foreksempel det runde luftgitter et som man styere hvor lufta skal gå henn den ringer rundt der har løsna på min og så om dere har et dørhontak på føreer siden utvendig mitt er løst.. dere vet vel ikek tilfeldig vis om det er vanske lig å få en motopr fra danmark og hit
?? :D

#56939  av Christian

Hmmm...Jeg og madammen skal nedover likevel til helga, men jeg veit ikke om jeg får hu til å kjøre bil med henger ned og opp igjen... :? Skal prøve :) Gleder meg ikke akkurat, blir nok mange butikker er jeg redd.

Har på følelsen at vi skal kjøpe nok til ett borettslag :lol:

#56949  av MRQuoc

Christian skrev: Har på følelsen at vi skal kjøpe nok til ett borettslag :lol:
:mrgreen: :P

Du vet hvor vi er og når vi er der , så om ikke kaffe og kaker frister så vet ikke jeg :P

pkgrette : Kenny .. han er ikke så ofte på forumet lenger .. men han har en eller (2?) mk1 i garasjen som prosjekt .. jeg har fått en bekreftelse via sms at han tar seg en tur .. så kanskje du på en måte kan klare å komme , så får du sikkert snakket litt med han angående deler :)

#57037  av Stian

Christian skrev:Hmmm...Jeg og madammen skal nedover likevel til helga, men jeg veit ikke om jeg får hu til å kjøre bil med henger ned og opp igjen... :? Skal prøve :) Gleder meg ikke akkurat, blir nok mange butikker er jeg redd.

Har på følelsen at vi skal kjøpe nok til ett borettslag :lol:
:roll: Kvinnfolk :roll: Men ikke si det høyt. :wink:

Du får svinge en tur innom, Da vet du!

#57047  av hovik

CC ? Hvor er det ? Kommer hvis alt går etter planen på jobb.

#57050  av chris

hvis dere vil ha bilder på treff-siden (http://langberg.no/christian/treff.html) etter sånne treff som dette, så send meg gjerne bilder og tekst, så kan jeg legge ut :)

send i så fall i mail, christian@langberg.no , bildene bør være minst 1024x768

#57062  av Gjertsen

ok. er dette kun for dere i drammen eller? makan........

Om dere kunne forklart hva/hvor CC er så kanskje dere får besøk av noen flere toyotaer!!

Gi meg adressa så er jeg der kl 15 ca på søndag...

får ta med meg bose siden han maser så jævelig :shock:
HEHE

#57073  av Christian

Hu har lova å kjøre, så da blir det luftetur på lille sorte :D
Får se hva jeg rekker, men jeg møter i alle fall opp.

Blir faktisk første "treffet" bilen er på i sommer :roll:

#57078  av bose

Gjertsen skrev:får ta med meg bose siden han maser så jævelig :shock:
HEHE
Hvem? JEG? Mase? nei... aldri! :D

#57092  av MRQuoc

Beskrivelse ..

E18 nordfra! : ta av mot Drammen før fotoboksen! .. så kommer du til en stor rundkjøring nesten rett under brua , der kjører du ut av rundkjøring etter "ring-tunnelen" ( utstikk nummer 2 ) så ser du jet? og en stor parkeringsplass .. der er vi! :P

E18 sørfra : litt mer kronglete). Ta av etter Klevjetunnelen og før motorveibrua, Rundkjøring ut høyre , rundkjøring venstre , passerer under motorveibrua , kryss høyre ( egen fil til høyre skilt "Holmen" industri ) følg over til en bru, rundkjøring på holmen , følg strømmen av biler over neste bru .. du kan nå se shell på den andre siden av rundkjøringen, ta til høyre i rundkjøringen , 2 felt hold venstre ( passerer CC og parkeringsplassen ) så komme man til en stor rundkjøring kjør nesten rundt hele og ta utstikk like før du har kjørt helt rundt.. så har du jet sammen med parkeringsplassen vi befinner oss på .. vi skal prøve å være synlig fra Jet tenker jeg .

de som forrvirrer seg i rundkjøringene i Drammen har meg tilgjengelig på 988 26 258 - "Qvakk" ellers er det bare å følge kake- og kaffelukten!

alle er velkomne! :p

#57097  av MRQuoc

chris skrev:hvis dere vil ha bilder på treff-siden (http://langberg.no/christian/treff.html) etter sånne treff som dette, så send meg gjerne bilder og tekst, så kan jeg legge ut :)

eyyy .. Chris . .hold deg unna oss sørlendinger! ha! vi trenger ikke trønderhjelp .. keeep distance! away ! far away!

:p

#57101  av chris

MRQuoc skrev:
chris skrev:hvis dere vil ha bilder på treff-siden (http://langberg.no/christian/treff.html) etter sånne treff som dette, så send meg gjerne bilder og tekst, så kan jeg legge ut :)

eyyy .. Chris . .hold deg unna oss sørlendinger! ha! vi trenger ikke trønderhjelp .. keeep distance! away ! far away!

hehe. var bare et forslag ;) Men om dere vil la det være bare trøndertreff på den siden, så gjør dere jo bare det til at det ser ut som det kun er trøndere som er aktive ;)

#57115  av MRQuoc

chris skrev:
MRQuoc skrev:

hehe. var bare et forslag ;) Men om dere vil la det være bare trøndertreff på den siden, så gjør dere jo bare det til at det ser ut som det kun er trøndere som er aktive ;)
altså .. vi tar det når det er over :P .. det kan hende at vi må ta penger, pga av rettighetene som fotografen sitter på :P .. ja nettopp ,,, har du ikke lært at man ikke skal gi bilder gratis ? .. man ødelegger for andre litt mer seriøse fotografer :P som lever av å fotografere :D .. men selvsagt .. dette er jo noe helt annet .. ;) :p

#57180  av Phantom3D

pkgrette, auda. Kjøpte du denne? Til hvilken pris?? Jeg så på den.. den var ikke akkurat i noen god stand..?