hehe, kunne fort bli litt for mye av det gode ja  pipeing (rør?) hva du mener med det?
 pipeing (rør?) hva du mener med det?

pipeing (rør?) hva du mener med det? pipeing (rør?) hva du mener med det?

inzane2012 skrev:savner mr2'n min litt når jeg ser på denne bilen herdu får selge aurisen og kjøpe deg en bedre mr2 en den du hadde

trd2000gt skrev:blir heller å selge aurisen og kjøpe FT86'n når den endelig kommerinzane2012 skrev:savner mr2'n min litt når jeg ser på denne bilen herdu får selge aurisen og kjøpe deg en bedre mr2 en den du hadde

skal på jobb i 14 dager snart så blir det og sette den til lakkering og få montert interiøret når jeg kommer hjem, cant wait!
 skal på jobb i 14 dager snart så blir det og sette den til lakkering og få montert interiøret når jeg kommer hjem, cant wait!
 Bestandig hærlig å kjøre Mr2
 Bestandig hærlig å kjøre Mr2 
 nå er interiøret fra LSC underveis, regner med å få det på fredag denne uken. Jeg skal 14 dager på jobb fra onsdag så blir vell ikke montert før i starten av mai. Har neste bestemt meg for og lakkere rundt hele bilen også, da det er noen fargeforskjeller som jeg ikke liker. Og ja jeg har rubba og polert bilen utallige timer men får det liksom ikke helt perfekt
 nå er interiøret fra LSC underveis, regner med å få det på fredag denne uken. Jeg skal 14 dager på jobb fra onsdag så blir vell ikke montert før i starten av mai. Har neste bestemt meg for og lakkere rundt hele bilen også, da det er noen fargeforskjeller som jeg ikke liker. Og ja jeg har rubba og polert bilen utallige timer men får det liksom ikke helt perfekt  stay tuned!
 stay tuned!