TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Biler som ikke burdte hatt Supravinge!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#39564  av @lpher

Kjelliken skrev::shock: ja men siden jeg ikke har råd til en supra enda så har jeg veldig lyst på en supra vinge til min celica carlos sainz.

hva synes dere om det :oops: og bilen min er rød :roll:
Tja...den røde der har Wektor widebody kit (eller noe i den duren) så din vil nok ikke bli like bred da... :-)

Btw...rappa felgene mine den sorte celican der :-) Ikke mange Celica'er som går med de TTE felgene akkurat :)

@lpher

#39566  av @lpher

Feck!...you ba****! :lol: Dere klarte det til slutt!! :D Nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på åssen bilen min ville sett ut MED vinge :lol:

To be quite honest...så mener jeg...at en supra med 19" og litt over moderat senking fremdeles vil være penest UTEN vinge...MEN...min med 18" og ingen senking...og om den blir senket så blir det i såfall ikke så mye .. :-) ...TROR jeg ville sett noe barskere ut med vingen....THERE..i said it....you happy now?!!! :lol:

Så jeg tror nok jeg kommer til å få tak i en original-vinge for å ha liggende klar...om ånden skulle kommer over meg engang! :lol:

@lpher

#39588  av sindrejl

hihi endelig fikk dere ham på glid.. bra :P

#39591  av memo

jeg vet om en som har en til salgs :)
5000,- skulle han ha for den..

gi meg en pm om det er interessant

#39610  av @lpher

memo skrev:jeg vet om en som har en til salgs :)
5000,- skulle han ha for den..

gi meg en pm om det er interessant
Takker for tilbudet...den prisen der er sikkert grei nok når man tar nyprisen into consideration...men den er alt for dyr når man tar med i beregninga alle som har fjerna sin original-spoiler i fks. England/USA...som du omtrent får slengt etter deg...om du bare betaler porto'n :D

@lpher

#39611  av Alexander G

Glem nå den vingen @lpher!
Bilen e mye mer "smooth" 8) uten vinge!

#39645  av ST205RR

supra`n har fine linjer orginalt men personlig synes jeg spoileren bak setter prikken over i`en ! spoiler er rått :twisted:

#39648  av Kjelliken

:D Joda @lpher stemmer at den røde har wide body kit. kunne i grunne tenkt meg det også.
Men vet bare så inderlig gått hvor mye arbeit det er bak et slikt ombygging prosjekt så jeg får vel klare meg med en slik spoiler.

front lippe og side skjørt og ett eller annet skjørt under hekken også...
SÃ¥ passer til min 4 1/2" HKS stuss..
og så er jo 18 tommer hjulene allerede på vei.. så senkingen komeer vel kansje til høsten ellet neste år hvem vet??? :wink:

#39655  av spkstrp

er veldig i tvil om supra er fetest med eller uten vinge.. Noen supraer ser sinnsykt digg ut uten... så har du andre som ikke ser fullt så stilig ut..
Egentlig tror jeg at jeg liker best uten :P

PS! morro... jeg så den mgf for en stund siden utafor lagunen og skjønte med ENGANG hvilken bil du snakka om... Var oppe på garasjetaket i andre etasje når madammen påstod det stod en "sportsbil" ;) nede på parkeringsplassen.. og der stod handlevogna.. Ho ble litt mindre entusiastisk når jeg fortalte at det "bare" var en mgf.. ikke for det liker mg veldig godt jeg..

anyway, hadde vell ikke noe poeng egentlig...

#39663  av erling

Har ombestemt meg. Supra er rå med orginalvingen. :D Må ihvertfall ha noe bakpå dær.

#39677  av megetlei

Supraen er jo feit både med og uten vingen.
Personlig tror jeg at jeg ville montert den. liksom noe "twinturbo" over den greia der.
Men en ting er sikkert - Carina bør ikke ha en slik vinge
Vedlegg
megaspoiler.jpg
megaspoiler.jpg (11.61 kiB) Vist 453 ganger

#39679  av megetlei

Heller ikke Avensis :roll:
Vedlegg
AVEN-rear-big1.jpg
AVEN-rear-big1.jpg (27.89 kiB) Vist 452 ganger

#39704  av @lpher

megetlei skrev: Supraen er jo feit både med og uten vingen.
Personlig tror jeg at jeg ville montert den. liksom noe "twinturbo" over den greia der.
Er nok noe i det du sier der....i usa...så ble de første mkIV N/A Supraene kun solgt uten vinge...ikke opsjon engang...men dette ble gjort om allerede ett eller to år etterpå mener jeg å huske....i europa fikk du i utgangspunktet ikke bestilt Supra uten vinge...men det var tydeligvis noen som fikk trumfa det igjennom alikevel....som på min supra foreksempel :)
megetlei skrev: Men en ting er sikkert - Carina bør ikke ha en slik vinge
Carina eller Avensis hører vel inn under kategorien ikke-supravinge kvalifisert de også ja :D

Men....jeg kommer nok til å prøve å få tak i en originalvinge for å ha liggende..just in case :)

@lpher