Har bestilt 18x8 et45 til min. Ligger og venter på meg nede på godsterminalen
Gleder meg helt vilt !
Tenso-R 6-eikers i farge: kull.

galx skrev:Ikke enkelt å finne riktig felg nei..og i tillegg finne riktig innpress - forstår godt hva du mener. Har skrevet det før til deg QuiNlan, anbefaler at du går for ET45, da slipper du problemer i ettertid.Hah, takk for tips, og linker. Masse snæx. Har funnet ut at de felgene jeg først hadde lyst på leveres i 7,5x18, men jeg har funnet noen andre. Samme produsent, men jeg er usikker på om jeg skal ha crom, sølv, eller svart.
Det er et litt begrenset utvalg, men ikke mer enn for andre biltyper.![]()
Jeg søkte og fant blandt annet inne på Streetdesign.no sine sider. Der var både oversiktlig, stod pris og innpress.
Bestilte mine felger gjennom adekk.no dem har agentur på stort sett alt av felger/dekk som andre får tak på til gode priser.
Sider du kan se på er:
felgimport.no
purewheels.no
bilprodukter.no
motorsenter.no
e18dekksenter.no
hafnor.no
Tjuls skrev:Svart!EnigChrom blir for harry..
QuiNlan skrev:Kjøpte senkefjører til den forrige bilen min, Primera. Cobra senkefjører, det er det forjævligste jeg har vært borti. Uten slike gummiputer man får kjøpt hos biltema, bånnet demperene i ett sett. Disse gummiputene varer ikke evig heller, og med litt kvass kjøring gikk det fort ett par stk. Opp med bilen, sette i nye. Nei, det var et mareritt jeg kunne klart meg foruten.Kan bekrefte at TTE fjerene er vanvittig bra! Jeg og Galx var på tur til Hemavan i påska. veien der er vel litt kjent for å være jæv... humpete, og med brett, slalom ski, div. utstyr + full bil. demperne bonna ikke i det hele tatt!
jensi skrev:Husk optisk firehjuls kontroll etter senking.Ellers spises dekka ekstremt fort på innsiden front.Det er jo helt vilt..
Hadde min inne for justering hos Toyota. 3200 kroner.
Ny pris rekord for justering.
Jens
jensi skrev:Husk optisk firehjuls kontroll etter senking.Ellers spises dekka ekstremt fort på innsiden front.Forringene inne på bærearmen framme har det med å sette seg, og då er det et he#¤% å få stilt camberen framme. Det kan forklare den ekstra lange justeringstida...
Hadde min inne for justering hos Toyota. 3200 kroner.
Ny pris rekord for justering.
Jens