TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• gis4

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#24506  av @lpher

Jostein skrev: Takk,skal legge til hub`ene,Ã¥ sjekke dem ut! :) biltokar har jeg men ikke de andre 2...
ang bio torrent,Hørt veldig lite om det hvordan er det egentlig?
No prob ;-)
Bit Torrnt BØR prøves...og du finner alt du trenger å vite her:
http://www.piratbyran.org (look under 03tutorials og Bit Torrent)

Enjoy ;-)

@lpher

#24508  av Mr2 Mk2

@lpher skrev:
Jostein skrev: Takk,skal legge til hub`ene,Ã¥ sjekke dem ut! :) biltokar har jeg men ikke de andre 2...
ang bio torrent,Hørt veldig lite om det hvordan er det egentlig?
No prob ;-)
Bit Torrnt BØR prøves...og du finner alt du trenger å vite her:
http://www.piratbyran.org (look under 03tutorials og Bit Torrent)

Enjoy ;-)

@lpher
skjønte ikke mye av det gitt?Lastet det ned så kommer det bittorrent have been succesfully installed men ser ikke noe mer til det...det ligger på progrmafiler,men det er jo ikke noe jeg kan gjøre noe med for å si det slik?

-Edit Trykker på en PY fil,men det kom så mye error at jeg tror jeg gir meg på det :wink: er ikke raskeste bilen i garasjen,når det gjelder data :roll:

#24544  av @lpher

Jostein skrev: skjønte ikke mye av det gitt?Lastet det ned så kommer det bittorrent have been succesfully installed men ser ikke noe mer til det...det ligger på progrmafiler,men det er jo ikke noe jeg kan gjøre noe med for å si det slik?

-Edit Trykker på en PY fil,men det kom så mye error at jeg tror jeg gir meg på det :wink: er ikke raskeste bilen i garasjen,når det gjelder data :roll:
LOL ;-)

GÃ¥ inn her:
http://www.suprnova.org
Ã¥ se om du finner noe interesant..
Deretter klikker du ganske enkelt på linken til det du vil ha...så skal BT clienten poppe opp og spørre deg hvor du øsnker å lagre all godisen henn... ;-)

...og la så dette stå å småkoke...så lenge som skal til...så er du i boks! ;-)

@lpher

#24562  av Mr2 Mk2

@lpher skrev: LOL ;-)

GÃ¥ inn her:
http://www.suprnova.org
Ã¥ se om du finner noe interesant..
Deretter klikker du ganske enkelt på linken til det du vil ha...så skal BT clienten poppe opp og spørre deg hvor du øsnker å lagre all godisen henn... ;-)

...og la så dette stå å småkoke...så lenge som skal til...så er du i boks! ;-)

@lpher
Takk igjen,rett og slett genialt det der :D eneste minuset er vel at det gikk forbanna treigt!

#24574  av @lpher

Jostein skrev:
Takk igjen,rett og slett genialt det der :D eneste minuset er vel at det gikk forbanna treigt!
Mange ting som spiller inn der da....men enkelt fortalt så går det fortere dess flere som 'er på' samma torrent fila ;-)

@lpher

#24596  av chris

Jeg må ærlig innrømme at jeg sletta bittorrent greia etter ganske kort tid. fikk ikke til å laste ned noe. til og med i det tilfellet der det var 27 stk som hadde samme fila...

#24597  av Mr2 Mk2

chris skrev:Jeg må ærlig innrømme at jeg sletta bittorrent greia etter ganske kort tid. fikk ikke til å laste ned noe. til og med i det tilfellet der det var 27 stk som hadde samme fila...
virker litt teit ja...Det tar jo 10timer++ å laste ned en cd :roll:

#24822  av Mr2 Mk2

@lpher skrev:dc.swe-boy.com
Hvor mye må man share her?

Har du noen flere tips,gjerne med litt musikk?

biltokar. hub`en har jo MYE bilfilmer og musikk,men ip and hostname er bannet :( vet ikke hvorfor engang :?

#24951  av @lpher

Jostein skrev:
Hvor mye må man share her?

Har du noen flere tips,gjerne med litt musikk?

biltokar. hub`en har jo MYE bilfilmer og musikk,men ip and hostname er bannet :( vet ikke hvorfor engang :?

Bare 20gb share på de.swe-boy.com

Hmm...tips....har viet Bit Torrent en del oppmerksomhet i det siste så...er ikke helt oppdatert på DC ;-) Anyone else? ;-)

Ang. banning....åssen type bredbånd har du?
Ved de fleste typer bredbånd så leaser du vel IP om jeg ikke tar helt feil...? ...så prøv å slå av maskina og la den være av en stund...så skal du få ny IP når du logger på igjen ;-)

@lpher

#24954  av Mr2 Mk2

@lpher skrev:
Jostein skrev:
Ang. banning....åssen type bredbånd har du?
Ved de fleste typer bredbånd så leaser du vel IP om jeg ikke tar helt feil...? ...så prøv å slå av maskina og la den være av en stund...så skal du få ny IP når du logger på igjen ;-)
@lpher
har bkk,maskinen har vært av mangen ganger siden jeg ble bannet..Var på biltokar hver dag før,men nå er jeg altså bannet :roll:

#24990  av @lpher

Jostein skrev:
@lpher skrev:
Jostein skrev:Ang. banning....åssen type bredbånd har du?
@lpher
har bkk,maskinen har vært av mangen ganger siden jeg ble bannet..Var på biltokar hver dag før,men nå er jeg altså bannet :roll:

Hmmm...wierd...vet ikke hva bkk er men....hvor lenge har du latt maskina være av da? Via Telenor Avidi (kabelmodem) så leaser du ihvertfall IP'en fra 12:00 til 12:00 dagen etterpå....

Så, in theory, så skal man få tildelt ny IP om du er avlogget ved dedt tidspunktet...OM man ikke har fast IP adresse da...

@lpher

@lpher

#24991  av chris

@lpher skrev:
Jostein skrev:
@lpher skrev: har bkk,maskinen har vært av mangen ganger siden jeg ble bannet..Var på biltokar hver dag før,men nå er jeg altså bannet :roll:

Hmmm...wierd...vet ikke hva bkk er men....hvor lenge har du latt maskina være av da? Via Telenor Avidi (kabelmodem) så leaser du ihvertfall IP'en fra 12:00 til 12:00 dagen etterpå....

Så, in theory, så skal man få tildelt ny IP om du er avlogget ved dedt tidspunktet...OM man ikke har fast IP adresse da...

@lpher

@lpher
De kan finne på å banne hele ISP'er.