sleeper skrev:andre 1 skrev:Gratis med 3plass markus !! Hvordan kommer du frem til de hk tallene toyparts , går du ut fra at feks granadaen har 100prs veigrep hele veien ?
spiller ikke dekk osv en del inn her ? vil jo feks tro at en 4 trekker med 1000hk hadde fått en laaangt bedre tid en en som bare trekker på 2 !! og sist og ikke minst så må jo føreren av bilen spille en viss rolle .
tidene viser hvor god en sjøfør er, slutthastighet endrer deg veldig lite!(med mindre han slipper gassen etter 300meter da!)
en 4hjulstrekker har i 99.9% av tiden DÃ…RLIGERE slutthastighet en en 2 hjulstrekker med samme motoroppsett grunnet drivhjulstap!
Stemmer på en flekk, slutthastigheten endrerseg ikke, og å skylde på dårlige starter er for dumt, så vidt jeg vet hadde granadaen 0,2sek i reaksjonstid, usikker på hva markus hadde men han fikk skryt av god start, noe han i mine øyne hadde også, man kommer frem til de tallene når man har en vekt på bilen og farten som blir kjørt i mål, om man spinner 100 meter betyr nesten ingenting på 402 meter, du vil kansje tape 2-4km/h i sluttfart, men men.
Sjønner ikke at det er bare å godta det, bjørnstad sin rulle er jo norges største jesus rulle, og det er jo der markus sin bil er bremst, de er også de eneste jeg vet om som klarer å plukke ut 600hk på en original Nissan 300zx, det er så mye som ikke henger med på den effekten at det virkelig holder, kunne faktisk tenkt meg å bremst bilen der selv, siden jeg vet hvor mye effekt jeg har i den, får sikkert ut bort i 700 hk jeg da.
Bilene gikk godt de, og imponerende bygg på mange av de, og jeg liker personlig bilen til markus veldig godt, det eneste jeg vil frem til er at det ikke er så mye effekt i den eller granadaen.