TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvordan kan noen fÃ¥ relativt store avatarer

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#155437  av blixern

Vel for å blande meg litt...
Har surfa bilforumet.net nesten siden det starta, å når dem begynte å nærme seg 2000 brukere, så ble forumet veldig tungt å laste og lese.
folk skulle ha alt mulitg til avatar, damer som flasher pupper til datamaskiner som går i lufta osv, signaturene skulle gjerne ha bilder med hele bilparken osv. (store bilder da det ikke var begrensning)
forumet ble plagsomt syntes jeg.
En ting er nedlastningstiden, dem fleste har jo bredbånd så det var/er jo ikke noe problem , men det kan være forbanne plagsomt med alt det unødvendige "sølet" (som jeg liker å kalle det)....

Som eksempel så syntes jeg CelicaTurbo sin avatar er BRA, hinter oss om bilen hannes,samme som Master sin signatur, den hinter også om bilen hannes uten å skrike ut....
Ser mye mer ordentlig å rent ut..

men nå skal ikke jeg blande meg i hva folk har til avatar og signatur...
Bare liker ts-ogn slik det er, seriøst å rent...ikke så mye "dill dall"...
sikkert noen som liker det å...

edit: når jeg tenker over det så er jo min avatar forbanna teit egentlig..
men beste jeg klarte i mspaint.

#155460  av kennethx

Da går jeg forran som ett godt eksempel med gif anim av bilen min i action...

:oops:

Nå skal det sies at min gif anim er "bare" 15.2kb, og det finnes sikkert brukere på forumet som har linket inn større bilde, i kb, en det min gif anim utgjør. Jeg jobbet bevist med å få størrelsen på anim'en ned for å ta hensyn til forumets modem brukere.

#155476  av blixern

helt sant det kenneth...