Takker så mye for alle gratulasjonene! Jeg kan trygt si at dette har vært en opptatt tid for jeg har ikke vært innom forumet på minst to uker, kanskje tre uker... 3800 uleste poster

I det minste har Kennethx vært tilstede som administrator og passet på dere

Men, broderen tipset meg i går om at jeg burde ta meg tid til forumet nå og lese alle gratulasjonene og jommen var det på høy tid ja. Men, det som har skjedd de siste ukene er at jeg først flyttet til et lite koselig småbruk ikke så langt fra svigers (leier av "onkel"), det var jammen deilig å bli ferdig med flyttingen men når dette var over fikk sambo svangerskapsforgiftning og kom på sykehuset, ingenting alvorlig for ungen eller hun men det førte til så mye vannansamlinger i beina at hun knapt kunne gå lengre så legene bestemte seg for å sette i gang fødselen to uker før termin. Etter en tung uke på sykehuset ble stilken født, 3960 gram og 50cm, meget god form og har passert alle helsetestene osv så det er en sunn og frisk gutt

Jammen er dette er stor opplevelse og ikke minst en stor forandring i livet. Stilken tar mye av tiden vår og ikke minst nattesøvnen nå i starten, men han er egentlig en ganske rolig og snill gutt foreløpig. Viste ikke helt interessen for pupp i starten, vi tror det var mest pga plagsomme og irritable pleiere som tvang guttungen til puppen og gjorde det hele til en ganske ubehagelig opplevelse for den lille stilken, men det går mye bedre nå etter at vi kom oss hjem fra det stedet der

Jeg har alltid vært nervøs og følte at det var ubehagelig å håndtere babyer men nå som min egen har kommet til verden er saken ganske annerledes og stoltheten er på plass, det er tydelig at hormonene også fungerer for pappaen for å si det slik.. Guttungen fikk navnet Leon siden dette var det eneste navnet vi klarte å bli enige om, sambo foreslo mest navn som etter min mening var alt for søte for en kommende rallyhelt

Jeg må si det er uvant å kjøre rundt med babysete og sikkerhetsnett (for bærebag) i baksetet i min ultraråe sportsbil men det går seg nå til, og jeg har et håp om å få kjøpt en billig firedørs bil av et slag om noen måneders tid, så får jeg både en mer praktisk bil og en resserve i tilfelle problemer med min egen (rett før flytting røk hjullageret totalt på celicaen etter tur på rudskogen, og i en uke måtte jeg sitte på med en annen fyr til jobb, nå som jeg bor på småbruket er det jo plent umulig å komme seg til jobb uten bil så jeg kan egentlig ikke risikere noe slik nedetid på bilen lengre). Vedlagt er bilde av to meget slitne foreldre og en liten stilk eller sneip eller kall ham hva dere vil
Nok en gang, takk for alle gratulasjonene!