TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• #ts-ogn IRC kanal

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#70746  av kaimagne

Det var jo faktisk mange flere enn jeg hadde trodd, selv om det ikke var så mye action på kanalen akkurat nå. Tar seg sikkert opp etterhvert utover dagen, skulle jeg tro.

Nok en ting som er veldig bra med dette forumet... :)

Me happy!

#71247  av chris

Er variabelt hvor mye det prates der, statistikken viser jo noenlunde når på døgnet det er mest bråk da ;)

Selv er jeg blitt veldig lite aktiv på irc etter jeg begynte på jobb, og fikk meg dame :P

#71270  av kennethx

*host*tøffel*host*

#71274  av chris

kennethx skrev:*host*tøffel*host*
hehe, nei, problemet ligger ikke der. Problemet ligger i at jeg bor 5 mil unna jobben, hun bor et par-tre kilometer fra jobben min. Og da er det ganske logisk at jeg er mye til henne. Og hun har ikke pc. Så da blir det kun at jeg leser litt forum når jeg har tid på jobb, og kanskje innom ircen også når jeg av og til er hjemme. Men så har jo jeg fått tak i NFSU2, og da blir det jo såklart ikke ircing ;)

#193704  av Th4 Ghost

ey, hva har skjedd med denne da? var ikke akkurat mye folk innpå :P

#195190  av peterK

Er med jeg :)

Mangler operatører o.l da ;P Kanskje kanalstarter kunne joine og ordne med chanserv osv?

#195340  av CelicaTurbo

folk gikk tydelighvis lei kanalen? Jeg var der uhyre sjeldent ihvertfall men så bruker jeg lite tid på chatting også da :lol: Jeg mener Kennethx hadde en bot tilstede.

#195380  av kennethx

hmm, ja, stemmer det. Tror den gikk i glemmeboken en gang etter noe server reinstall. Har vel backup liggende, men det er så lenge siden at chanserv vil ikke op'e boten lengre.

#197885  av peterK

Ok, er vel ikke så mye bråk der at det er behov for noen til å moderere kanalen uansett :lol: