TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2 fæst 2 furius

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#12414  av chris

kennethx skrev:Er ikke akkurat 6.2l V8 i Supra nei, men er det den bilen som ble brukt i F&F? Kan ikke en glose tysk jeg :)
nei, såklart ikke ;)
er en dårlig etterligning

#12418  av Mr2 Mk2

er vel også mulig at det bare er noen som kødder seg,for å se hvor mangen som ringer??(ikke spør meg hvorfor er jo helt meningsløst men..)

#12434  av @lpher

chris skrev: Fikk vite at den røde Viperen som går i Trondheim, ikke er en Viper. Det er en replica. Ombygget Corvette. Hørt noe om dette du?
Hmmm...har ikke hørt one om det nei...er du sikker?

@lpher

#12435  av @lpher

jostein skrev:er vel også mulig at det bare er noen som kødder seg,for å se hvor mangen som ringer??(ikke spør meg hvorfor er jo helt meningsløst men..)

Har sett masser av dette oppgjennom tida....det forekommer masser av fake annonser på mobile.de ihvertfall...gratis å annonsere...da blir det fort mye kødd... :)

@lpher

#12438  av erling

kennethx skrev:Er ikke akkurat 6.2l V8 i Supra nei, men er det den bilen som ble brukt i F&F? Kan ikke en glose tysk jeg :)
Det er bilde av den ihvertfall. Hva mannen egentlig prøver å selge, kan vel være alt fra ei tomt på Frogner til et par snekkerbukser..

"6.2 Turbo DOGE V8" hørtes spicy ut! :lol: Må ha oss det engang ja. 8)

#12443  av chris

erling skrev: "6.2 Turbo DOGE V8" hørtes spicy ut! :lol: Må ha oss det engang ja. 8)
Hehe, høres ut som noe for oss ja :mrgreen:

#12473  av NISMO

chris skrev:Synes det blir litt mye "wannabe fast and the furious supra" rundt omkring.. se her da.
http://www.carstyling.net/gallery-data/ ... ng/021.jpg

Fronten er jo kliss lik...
Jeg syns den var FEEEET jeg :oops:

Men skal du ha en sånn bil MÅ du ha motor også :)
Får i ulveklær :roll:

#12486  av chris

@lpher skrev:
chris skrev: Fikk vite at den røde Viperen som går i Trondheim, ikke er en Viper. Det er en replica. Ombygget Corvette. Hørt noe om dette du?
Hmmm...har ikke hørt one om det nei...er du sikker?

@lpher
Har fått høre det fra flere nå. Og.. prøv å hør på motorlyden når den passerer.. er ikke Viperlyd. Viperen er mye mer hissig

Men den blå Viperen som nesten aldri er ute å kjører, GTS-R, den er veldig ekte ;)

#12508  av kennethx

jepp, da har jeg sett 2 fast 2 furious!! Synes den var akkurat det jeg håpet den var, mindre klisje love crap, mere fart, mere action, mere biler! Fett som bare det. Får lett en femmer av meg. Ble helt gira etter filmen, kjørte...rettelse, freste rundt i 1.5 timer etter filmen!! Tok helt av :D

#12546  av Mr2 Mk2

no stikk eg å ser an på kino,begynner 18:30..,

#12561  av Mr2 Mk2

da var den sett..Ble faktisk positivt overraska etter å bare ha sett den pc..Men jeg forlanger ikke noe spess av handling og slikt i en slik film,når jeg går for å se 2f2f så vet jeg jo hva jeg kommer til å få...Helt ok film med feite biler...

Da jeg først kom til kinoen sto den en Svart mr2 mkIII der,som noen utenlaandske unger likte..Og Sa Its a Toyotta M`âr tu,hehe artig det...
Kom også en mk1 cruisende forbi..

#12564  av kennethx

Når jeg kom på kinoen i går stod politiet utenfor med Volvo hihi

#12570  av chris

kennethx skrev:Når jeg kom på kinoen i går stod politiet utenfor med Volvo hihi
Hehe, da hadde jeg skjemtes over å være politi ;)

Men.. her i byen har de 3 sivile Subaru Impreza WRX, trimmede utgaver, med fete felger og tonede ruter, og full pakke. Og de sjåførene på de bilene har fått kjøreopplæring fra Subaru.. Gjett om de tok mange i starten da.. bare la seg bak en eller annen råner, og dermed provoserte frem høyere hastighet.. og så er det bare å slå på saftblanderne.. dårlig gjort ass.. men nå vet jo alle om de da.. ;) Hver gang jeg møter de på natterstid, så bruker de å snu og følge etter meg..

#12574  av kennethx

og plutselig en dag har dem fått nye "ulver i fåreklær". De har ikke sivilbiler lenge før dem bytter dem ut

#12595  av chris

kennethx skrev:og plutselig en dag har dem fått nye "ulver i fåreklær". De har ikke sivilbiler lenge før dem bytter dem ut
De bytter jevnlig sivilbiler ja.. Men WRX'ene skal de visst ha en stund. De bruker bilene til å ta "verstinger".. Har ikke med seg laser ellerno, bare står og lurer på utenkelige steder, og kommer det en i ei jævlig til fart, så er det bare ut og kjøre etter..