TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Legg ut bilde av den/de rÃ¥este Toyotaene!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#243533  av BrennaRacing

Mr2Even skrev:Ikke mange kan vel motsi meg å si at shogun med den rette fargen og felgene ikke er fet bakfra 8) :roll: :
Jeg kan motsi deg :lol: Syns ikke den er pen i det hele tatt 8)

#243557  av Doffen696

BrennaRacing skrev:
Mr2Even skrev:Ikke mange kan vel motsi meg å si at shogun med den rette fargen og felgene ikke er fet bakfra 8) :roll: :
Kan støtte den ja. Blir for mye brytning av de orginale fine MR2 linjene. Shogun er sikkert grei for de som liker slikt, men for en som liker de orginale linjene, så ser det berre ut som virrvarr....

#243584  av |plumbo

har sansen for denna jeg ;)
Vedlegg
DSC00859.JPG
DSC00859.JPG (158.08 kiB) Vist 2433 ganger

#243624  av Mr2Even

Doffen696 skrev:
BrennaRacing skrev:
Kan støtte den ja. Blir for mye brytning av de orginale fine MR2 linjene. Shogun er sikkert grei for de som liker slikt, men for en som liker de orginale linjene, så ser det berre ut som virrvarr....
Hva!!? :lol:

Forstår hva dere mener, men hvorfor være så sær? :lol:
Synes den er grom jeg :wink:

#243626  av Larsen

Mr2Even skrev:
Doffen696 skrev:
BrennaRacing skrev: Jeg kan motsi deg :lol: Syns ikke den er pen i det hele tatt 8)
Hva!!? :lol:

Forstår hva dere mener, men hvorfor være så sær? :lol:
Synes den er grom jeg :wink:
Riskoker...

#243825  av japse-gnmfr

Mr2Even skrev:
japse-gnmfr skrev: Takk :) Det er Kosei RT penta et 35(innpress) med 215/235.40.17
Og di er vel 7,5 breie har også 5mm spacer bak
Ok..Selge de? :lol: Blir det noe tyngre å svinge ved stillestående med 215foran uten servo? Er de ok/gode å kjøre med?
Alt er til salgs men til RETT pris hehe... nei er nok ikke det hvis ikke du kommer me et usannsynlig høyt bud. :D

215 er ikke noe problem bortsett fra lukepakeringer kan bli litt tungt ellers funker det fjell:D

#243864  av Mr2Even

japse-gnmfr skrev: Alt er til salgs men til RETT pris hehe... nei er nok ikke det hvis ikke du kommer me et usannsynlig høyt bud. :D

215 er ikke noe problem bortsett fra lukepakeringer kan bli litt tungt ellers funker det fjell:D
Åja så pris er viktig ja? hm, det var rart :? :lol: men hva med at vi kommer fra samme land og fra samme forum da? Får jeg noe rabatter på grunn av det ? :roll: hehe

Jeg synes 215 er litt mye foran, men det er jo bare snakk om et par cm mer enn orginalt så det går vel greit

#243865  av Mr2 Mk2

...
Vedlegg
DSCF1166.jpg
DSCF1166.jpg (126.6 kiB) Vist 2451 ganger
DSCF1159.jpg
DSCF1159.jpg (187.59 kiB) Vist 2454 ganger
DSCF1147.jpg
DSCF1147.jpg (143.53 kiB) Vist 2476 ganger

#243867  av Mr2Even

Snasen bil du har :wink: .. Hvilke merke er setene dine og hvor mye koster de? er de gode å sitte i ? noen justering?

#243868  av BrennaRacing

Shit :shock:

Bilen din er sinnsykt fin Mr2 Mk2 :)

#243959  av Stiansen

BrennaRacing skrev:Shit :shock:

Bilen din er sinnsykt fin Mr2 Mk2 :)
Kan ikke bli mer enig! :shock: :D

#243967  av japse-gnmfr

nice aassen sideskj;rt er det??

#244154  av lexusmann

:shock: :shock:
Herrejemini for ei nydelig kjerre!!! :D
Ble misunnelig nå...

#244172  av Mr2 Mk2

Mr2Even skrev:Snasen bil du har :wink: .. Hvilke merke er setene dine og hvor mye koster de? er de gode å sitte i ? noen justering?
Takk for det, er OMP stoler, betalte rundt 8000,-..(fant dem såklart billigere etter jeg hadde kjøpt dem) Er helt grei å sitte i, og de har justering på ryggen og vipp så jeg får bak targa taket;) Var egentlig noen sparco stoler jeg skulle ha, de var endel bedre å sitte i men de ble litt store i bilen.
BrennaRacing skrev:Shit :shock: Bilen din er sinnsykt fin Mr2 Mk2 :)
:oops:

japse-gnmfr skrev:nice aassen sideskj;rt er det??
Er GReddy sideskjørt.
lexusmann skrev::shock: :shock:
Herrejemini for ei nydelig kjerre!!! :D
Ble misunnelig nå...

:oops:

#244188  av Mr2Even

Mr2 Mk2 skrev:
Mr2Even skrev:Snasen bil du har :wink: .. Hvilke merke er setene dine og hvor mye koster de? er de gode å sitte i ? noen justering?
Takk for det, er OMP stoler, betalte rundt 8000,-..(fant dem såklart billigere etter jeg hadde kjøpt dem) Er helt grei å sitte i, og de har justering på ryggen og vipp så jeg får bak targa taket;) Var egentlig noen sparco stoler jeg skulle ha, de var endel bedre å sitte i men de ble litt store i bilen.
Ja for stort går vel ikke.. Hvor var du du så de billigere da? :roll: Sitter du godt fast nedi setene? er det god støtte?
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 33