azt skrev:står vel "D" i det blå feltet på skiltet? regga i danmark?D= Tyskland DK= Danmark.

Er vel kansje ikke så lenge siden
 Er vel kansje ikke så lenge siden 

sx-4-ever skrev:Soltec : Tyske skilter jaklart det er lov
Stian : NjaaaaEr vel kansje ikke så lenge siden
Fant en gammel hjelm og måtte pusse den litt opp. Vet ikke om det er lov, men jeg dro av klistrene og spraya på gull nett
 kunne tenkt meg en slik type hjelm selv
 kunne tenkt meg en slik type hjelm selvsindrejl skrev:Far betalte 1kr for den på et loppemarket hos en privat nede i Danmarksx-4-ever skrev:Soltec : Tyske skilter jaklart det er lov
Stian : NjaaaaEr vel kansje ikke så lenge siden
Fant en gammel hjelm og måtte pusse den litt opp. Vet ikke om det er lov, men jeg dro av klistrene og spraya på gull nettkunne tenkt meg en slik type hjelm selv
 Vi tilfeldigt vis sykla forbi for mange år siden
 Vi tilfeldigt vis sykla forbi for mange år siden 
 Nå også mappet
 Nå også mappet  Vi mappet den kun til 1 bar nå. Har ikke penger til dyno, så det får vi ta etter acr. Nå er jeg ihvertfal sikker på at den ikke ryker
 Vi mappet den kun til 1 bar nå. Har ikke penger til dyno, så det får vi ta etter acr. Nå er jeg ihvertfal sikker på at den ikke ryker 
mr2cato skrev:Fikk tatt en nærmere titt på bilen idag. Fet bilYapp
Utrolig fin lyd og pen gange på den
gratz, håper alt holder seg tipp topp!
 hehe ! Kom ikke på at det var deg med en gang
 hehe ! Kom ikke på at det var deg med en gang  Satt der "jaja, en som likte det han så"
 Satt der "jaja, en som likte det han så"  Hehe !
 Hehe ! gleder meg til å se den live
 gleder meg til å se den live 
peterK skrev:Du trenger ikke film klippmr2cato skrev:..Filmklipp? *host-kremt* for oss som ikke er så velsignet til å ta en titt !
Utrolig fin lyd og pen gange på den
..
Må nesten legge inn en gratulasjon med at du har nådd "målet", kos deg med sklia !
 Du ser den om mindre en 1 uke oppe på ACR
 Du ser den om mindre en 1 uke oppe på ACR  
peterK skrev:Får ikke anledning til å dra på ACR, dessverreman skal ikke FÅ anledning.. man TAR seg anledning