Nice man 
Gleder meg til den ruller

Gleder meg til den ruller

Har kun ett problem nå. Tomgangen ligger stødig på 2000 rpm... hehe
 Har kun ett problem nå. Tomgangen ligger stødig på 2000 rpm... heheTommR skrev:Video av oppstartStrøkentHar kun ett problem nå. Tomgangen ligger stødig på 2000 rpm... hehe
 godt å se,gikk jo som en klokke jo
  godt å se,gikk jo som en klokke jo  
  Hva var den ulyden som kom innimellmm der?? Reima??
  Hva var den ulyden som kom innimellmm der?? Reima??

Fikk tatt ett drag før motoren blei VELDIG varm.. Dro godt kan man si, selvom jeg bare ga 3/4 gass. Men fant også ut da at det var mye som ikke fungerte.
 Fikk tatt ett drag før motoren blei VELDIG varm.. Dro godt kan man si, selvom jeg bare ga 3/4 gass. Men fant også ut da at det var mye som ikke fungerte. hehe
 hehe

,trist med det som ikke fungerer.
 ,trist med det som ikke fungerer.  

hehe
 hehe
 hehe
 hehe 
   Snart skikkelig på veien da!
 Snart skikkelig på veien da!  Spander på deg en sånn tracker med en gang Tommy..virker som det forsvinner et par tre mk3'er i året for tiden!
 Spander på deg en sånn tracker med en gang Tommy..virker som det forsvinner et par tre mk3'er i året for tiden!  Hørte du purken fant karrosseriet mitt forresten? Delt i 4 biter og kastet ned en svær foss i en skog ved Hønefoss
 Hørte du purken fant karrosseriet mitt forresten? Delt i 4 biter og kastet ned en svær foss i en skog ved Hønefoss 
Lørnings skrev:Høres bra ut!
Snart skikkelig på veien da!
Spander på deg en sånn tracker med en gang Tommy..virker som det forsvinner et par tre mk3'er i året for tiden!
Hørte du purken fant karrosseriet mitt forresten? Delt i 4 biter og kastet ned en svær foss i en skog ved Hønefoss

Blir morro å se hvordan denne 2. generasjon AEM datasprutet funker.
 Blir morro å se hvordan denne 2. generasjon AEM datasprutet funker.