Såpent på åssen det blir på bilen

ArildM skrev:Bare 4 bolter på felgene såvidt jeg kan se? Litt vanskelig å få de på IS200 da?stemmer det, felgene skal borres om og lakkes
Ellers kult fargevalg

ArildM skrev:Fruen lurer på hvorfor facebook sia mi bare er bilder av biler påMR2ere, thailandske Carinaer, Celica Supraer, Starleter, klassiske toyotaer og norske veteranbiler

MX-5 RF '18
 MX-5 RF '18  RAV4 '03
 RAV4 '03  Celica '90
 Celica '90  
 Myklebust skrev:Enig i at felgene jeg har nå er finere, men de er 1" for store!(eventuelt så er bilen min for lavArildM skrev:Fruen lurer på hvorfor facebook sia mi bare er bilder av biler påMR2ere, thailandske Carinaer, Celica Supraer, Starleter, klassiske toyotaer og norske veteranbiler

Du, Runeådl, dei felgene du har på bilen er finere enn compomotivene!
 )
 )
 Har litt planer for bilen fremover hvis ting går som planlagt. Har så godt som skaffet meg ett TTE compressor kit, venter bare på selger
 Har litt planer for bilen fremover hvis ting går som planlagt. Har så godt som skaffet meg ett TTE compressor kit, venter bare på selger   Har også vært i prat med BT om godkjenning og fikk tommel opp, så håper virkelig det ordner seg
 Har også vært i prat med BT om godkjenning og fikk tommel opp, så håper virkelig det ordner seg   
  Noen som har noen meninger om denne? selv er jeg svak for denne typen spoiler
 Noen som har noen meninger om denne? selv er jeg svak for denne typen spoiler   

ArildM skrev:Strøkent!Takk for det!
 Ganske fornøyd med bilen nå!
 Ganske fornøyd med bilen nå!
ArildM skrev:Spoilern er jeg litt usikker på forresten. Joda den er fet, men jeg liker "clean" looken du har nå. Også spørs det om du får det helt 100% om du skal til å sette på noen spoiler, mindre verdt blir bilen ogsåLitt enig med deg angående looken, men vil egentlig over på mer "racing/drifting" stuk til neste år, og da ville en sånn spoiler passet ganske bra mener jeg
 Om bilen blir litt mindre verdt så ser jeg ikke på det som noe problem, ingen planer om å selge med det første
 Om bilen blir litt mindre verdt så ser jeg ikke på det som noe problem, ingen planer om å selge med det første  
 Men det ble bra, og jeg er VELDIG fornøyd! Fikk veldig god hjelp til montering, så brukte i underkant av 8t på å flytte over alt
 Men det ble bra, og jeg er VELDIG fornøyd! Fikk veldig god hjelp til montering, så brukte i underkant av 8t på å flytte over alt   
   Så nå er det bare å glede seg til torsdag og Toyota Trackday på rudskogen
 Så nå er det bare å glede seg til torsdag og Toyota Trackday på rudskogen