TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jenter og bil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#74041  av TurboKnut

Neemi skrev:*lese, smile, le seg ihjel, smile, lese mer, tenke*

En ting jeg er helt sikker på nå er iallefall at gutter synes jenter er like kompliserte som omvendt.
Noen av dere er til tider kompliserte selvom dere liksom er så enkle altså :shock:
Nei nå altså !!!
Å hevde at VI (gutter) er kompliserte er jo helt feil. Nå må vi holde denne diskusjonen på et saklig og seriøst nivå !!! :lol:
Vedlegg
Komplisert.jpg
Komplisert.jpg (47.81 kiB) Vist 1395 ganger

#74049  av kaimagne

Hehe, skal vedde på at du hadde spart denne til en passende anledning, Knut... :D

Bra timing!

#74121  av GT4 CS

Rart med det turboknut, trur du er en vis mann :D
Har vært borti mye står det under deg.

Ikke alltid like lett og forstå seg på de tobente fødemaskinene bestandig, mener nå ganske bestemt at vi gutta boys er litt enklere skapninger en damene :D

#74122  av Neemi

GT4 CS skrev:Må bare få legge til at GENERAL SNUS holder kvinnfolk på god avstand. Må oxo få legge til at om man drar ut på jakt uten snus klarer man fint og holde de på avstand uten snus og. Ikke mange damer som liker slike gode party triks som og vrenge bena bak nakken, fyre zippo´n og la eld lågan fly ut av tarmen. Men du og du så morsomt a gitt 8)
Du neemi, jobber du i et eksplosivt firma? SÃ¥nn i ordets rette forstand :D
Ikke at jeg har tenkt og komme innom jobben din og skremme folk med mine party trikks assa, bare "nyfiken" :D
Hehe...direkte eksplosivt er det vel ikke akkurat her, men skal sikkert klare å finne noe som smeller :twisted:

Sier jo ikke at dere er like kompliserte som kvinnfolk da....det skal litt til.
Bare så det er sagt, det finnes unntak.
På begge sider.....og det er derfor det er så håpløst når man kommer borti de, for da forventer man en ting og får noe helt annet som man ikke skjønner.

Like greit å holde seg unna vel....lenge leve singellivet eller noe :p
(sa hun som er singel over lengre periode for første gang på *telle* 5 år :oops: )

#74201  av GT4 CS

Klok dame du neemi :D Tar meg friheten til og si det, b.la fordi du kjører grom bil :D
Jammen da trur jeg at jeg vet hvor du jobber. Har nemlig sett en celica (vinterbiulen din kansje) på den såkalte eksplosive bedriften ved flere anledninger . Ja enkelte ganger er det helt klart best og holde seg unna, og leve singel livet ja, ?????
(sier oxo en langtidsingel autofil gutt) :twisted:

#74255  av Neemi

GT4 CS skrev:Klok dame du neemi :D Tar meg friheten til og si det, b.la fordi du kjører grom bil :D
Jammen da trur jeg at jeg vet hvor du jobber. Har nemlig sett en celica (vinterbiulen din kansje) på den såkalte eksplosive bedriften ved flere anledninger . Ja enkelte ganger er det helt klart best og holde seg unna, og leve singel livet ja, ?????

Klok ja, smart nei :lol:
Kjører nok ingen Celica på vinteren jeg nei....desverre :cry:
Tør ikke si hva jeg kjører engang.

#74267  av Anders gullstein

Neemi skrev: Klok ja, smart nei :lol:
Er sikkert ikke råere enn Galant'n jeg kjører for tiden nei :wink:
Bildet er noe modefisert, men ser omtrent sånn ut
Vedlegg
riegergullstein.jpg
riegergullstein.jpg (118.07 kiB) Vist 1304 ganger

#74278  av bose

fin farge på bakfangern ;)

#74315  av GT4 CS

Neemi skrev:
GT4 CS skrev:Klok dame du neemi :D Tar meg friheten til og si det, b.la fordi du kjører grom bil :D

Klok ja, smart nei :lol:
Trudde du kjørte celica på vinteren jeg vøtt. Men om du føler for og crosse i celica for du nå bare si ifra :D Som autofil er jeg ikke vond og be for litt råning vet du.

#74349  av Neemi

GT4 CS skrev: Trudde du kjørte celica på vinteren jeg vøtt. Men om du føler for og crosse i celica for du nå bare si ifra :D Som autofil er jeg ikke vond og be for litt råning vet du.
Her er en liten del av min mishandlede vinterbil :lol:

Eller ikke......for her hagler det med feilmeldinger.
Får finne en dag når jeg er hjemme foran min egen pc, der jeg har mere bilder og nett som funker som det skal.

Råning er jeg alltid med på :D

#74414  av Anders gullstein

bose skrev:fin farge på bakfangern ;)
Ja, men det er bare GL modellen vettu, må opp på GLS for å få fargede fangere :)
Er ikke helt ribba for utstyr da, har da servo, de råe alu felgene på bildet, el takluke, el speil, stoler og speedo med turteller tatt fra en GLS :wink:

#74415  av GT4 CS

Neemi skrev:
GT4 CS skrev: Trudde du kjørte celica på vinteren jeg vøtt. Men om du føler for og crosse i celica for du nå bare si ifra :D Som autofil er jeg ikke vond og be for litt råning vet du.

Får finne en dag når jeg er hjemme foran min egen pc, der jeg har mere bilder og nett som funker som det skal.

Er det en "sinna" datamaskin du har på jobben el? :lol: Du får legge ut et par bilder av din mishandlede vinterbil da vøtt. Eh... vært ute og brekket siden den er mishandla?? Godt og høre du er med på råning, gleder et autofilt hjerte det :D

#74416  av GT4 CS

Neemi skrev:

#74417  av GT4 CS

Er det en sinna datamaskin du har på jobben neemi?? :lol: Gleder seg til og se noen bilder av din mishandlede vinterbil :) Eh, vært ute og lekt petter solberg sånn med tanke på at den var litt mishandlet :lol:
Godt og høre at du er med på råning :D
Hva ville verden vært uten en god rånetur i ny og ne ??

#74418  av GT4 CS

Er det en sinna datamaskin du har på jobben neemi?? :lol: Gleder seg til og se noen bilder av din mishandlede vinterbil :) Eh, vært ute og lekt petter solberg sånn med tanke på at den var litt mishandlet :lol:
Godt og høre at du er med på råning :D
Hva ville verden vært uten en god rånetur i ny og ne ??
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15