Da var vi i gang med Mr2 som daily driver helt frem til høsten er her igjen (Caldinaen henger på liften og gidder ikke å switche om etter vær og vind).
TRD grenrør pluss jdm katalysatoren ble såå gull.
Fint snerr ved oppstart, men mye mindre som ramler og skrangler (var jo tross alt et par-3-4-6-7 opprusta varmeskjold på org eksos). Samt nye lagre på vannpumpa, løpehjul, ny reim osv osv. Så nå lager den alle de rette lydene, og ingen av de feile lydene. Ikke at 1zz motoren har noe spesielt vakker motorlyd, men det er nok så bra som det kan bli, og uten å støye eller drone. Også fått på alle skjoldene under, så det hjalp nok litt på veistøy. Det som er fantastisk på Mk3 er "magic midrange" altså hvor mye den flytter på seg på lave turtall, skal ikke påstå noe v6 sånn sett, men det er nærliggende å sammenlikne i forhold til både 3s og enda mer 4age20v motoren som var dau helt opp til 4-5000rpm.
VELDIG fornøyd nå
TRD tårnstagene foran og bak har også gjort ting stivere chassismessig kjenner jeg, mye mindre flex i karosseriet når man svinger. Samtidig er fjæringen myk, og du har greit med "body roll", noe som er helt finfint for en hverdagsbil.
Så er det bare å vente på cab vær som den endelige bonus, når været en gang kommer seg
