CelicaTurbo skrev:Ganske imponerende kurve det der ja, 770Nm dreiemoment på hjulene er ikke akkurat småsaker, men hvordan i all verden skal du få det momentet ned i bakken på Eikås nå da?skal hente ut mer turtall etter at jeg får justert kammene, jeg har trodd lenge at vi har hørt ventilflyt, men det viste seg i går at det ikke er det som er problemet.Men, jeg hadde trodd du skulle hente ut litt mer turtall enn som så, noen spesiell grunn til at du har valgt å ikke gjøre det?
TOYPARTS skrev:Ok, da så da får vi trolig se enda mer imponerende hk-tall fremmoverCelicaTurbo skrev:Ganske imponerende kurve det der ja, 770Nm dreiemoment på hjulene er ikke akkurat småsaker, men hvordan i all verden skal du få det momentet ned i bakken på Eikås nå da?skal hente ut mer turtall etter at jeg får justert kammene, jeg har trodd lenge at vi har hørt ventilflyt, men det viste seg i går at det ikke er det som er problemet.Men, jeg hadde trodd du skulle hente ut litt mer turtall enn som så, noen spesiell grunn til at du har valgt å ikke gjøre det?