Nice fremgang, skal til med siste veggen om en uke når ferien starter og går med håpet nå om at regnet som kommer sideveis og går oppover ikke melder seg
Ellers, litt syssel i arbeidstiden da jeg er pmuch ferdig med halvårets jobber
Så en slik på en våpenentusiasts kanal, så jeg tok å laget en jeg
Tnx, utrolig nok oppholdsvær i dag, så vi fikk smekka på styrofoam og fasadeplate på en mur til i dag. Gad jeg gleder meg til å være ferdig neddi bakken, steike så mye gjørme og klass det blir
Når vi er ferdig med det er det bare å smekke på vindsperre og lekter, da er vi veldig godt i gang, så kanskje man ser en ende på dette også
Hva er det du har sveisa i hop? Blink?
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec - 2004 Toyota MR2 SMT PGP - 2006 Toyota Rav4
Makk du som er MC guru, tror du han faktisk maksa polisen sin lasermåler?
Mer enn 320km/t så må det vel være bra modifisert, er ikke de fleste begrenset til 299km/t ellerno?
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec - 2004 Toyota MR2 SMT PGP - 2006 Toyota Rav4
Jajaja, det er blink ja, spretter over på andre sida når en skyter på den, håper den kan brukes og at dem blir overrasket
Det heter for et duell-tre, her er en video av ett par gosser som skyter på en
Holder på å grunne å farge den nå, svart dekke på alt og så røde å grønne targets.
Ja, om han har en av de 3-4 virkelige beista som er i handelen så.
Dovre der det her skjedde kan jeg ane meg hvor det er for dette her går an KUN der, er ikke noen annen vei i nærheten med nok strekke til at du faktisk kan gjøre det!
Finnes bare den langstrekka som er såpass oppå der, og den veien er jaggu bra full av skader, hadde ville kjørt både en og to ganger rolig frem der for å sjekke tilstanden
Nei de fleste mc har ingen restriksjoner, om dem har begynt med dem så betyr det ingenting for alle kjøper fullt eksosanlegg uten kat og upmap til ECU likevel.
Dette er enten :
Kawasaki h2 i verstingutgaven med turbo.
Suzuki hayabusa som originalt har null problem med å kjøre så fort, selv den gamle fra 90 tallet.
En av de argeste ducatiene, 1299 S/R eller Superleggera, V4 S/R
Bmw S1000RR med tuning
Honda sin blackbird og zx14 ninja med god tuning er også sykler som går over 300.
Også har der jo vært litt diverse trimmere som har satt turbo på diverse saker.
In any case, å kjøre over 320 der er ekstremt, kun en av de aller argeste maskinene klarer det.
Om en skal opp fra 300 kph til over 320 kph så må en ha 50 hester til om man har 180-190 av dem fra før... Eller ekstremt mongo giring, som de fleste stock sykler aldri har fordi dem skal jo virke over hele spekteret.
Men klart, sånn som h2r kan jo ha ett gigantisk sjettegir da for den HAR jo snart 300 hester