TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Christian, hvordan gÃ¥r det med motoren din?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#9191  av MR2turbo

Christian, får jeg sitte på en tur å kjenne kreftene når vi kommer til våler? :)

Granadaen kjørte med turboer og ca. 800hk i fjor, ja.. Har hørt at den har ca 1300hk uten lystgass og ca.1500 med :D

Her er et par bilder av Granadaen:
Vedlegg
Granada-Boss.JPG
Granada-Boss.JPG (166.12 kiB) Vist 2888 ganger
Granada1.JPG
Granada1.JPG (191.89 kiB) Vist 2888 ganger

#9210  av Amund

Helt vilt...

Syns egentlig ikke noe serligt om granada, men det der hadde jo vert morro... Blir vel omtrent det samme som pollyen sin transam her i bergen det tenker jeg... :roll:

btw, har en kompis som er hakta på de sledene der.. hadde vel gått for han hadde han sett den der.. hehe :wink:

#9211  av erling

Tror ikke jeg har hørt så mye rå lyd på engang som når den dingsen der tar av på stripa.. V8-brøl og sinnsyk turbolyd sammen. Ble nesten litt fuktig i øyekroken.. :o

#9213  av Goose

Vanvittig bil, men skulle jeg puttet 100 000 vis av tusen i en motor så hadde det vært litt tøffere karoseri...

#9216  av Amund

det er det som er tingen, masse hk i en diskret innpakning! :twisted:

Granada er vel i grunn en av de siste tingene en hadde ventet å bli forbikjørt av?!

#9219  av Erlend

Nei nei, er ikke dette et Toyota-forum? Såklart de 800 hestene må puttes inn i en Carina 2 fra 1986! :lol: Har ofte fantasert om hvordan det hadde vært å hatt en vill motor i en såpass diskret familiebil, må jo være konge! Ligge bak RS4-er og plutselig bare rase forbi, før du forsvinner i horisonten ser Audi-eieren "Carina 2 1.8 GLi" bak på bilen...og to FETE potter! :mrgreen: :mrgreen:

#9220  av Amund

HEHE :lol:

Her er en som har forstått det!

#9223  av Christian

Hehe, er ikke det noe alle drømmer om? :wink:
Uansett, 1000-1500hk er sykt, uansett hvilken bil det sitter i!

Markus : En prøvetur må det vel bli en mulighet for :)

Fikk satt sammen bilen igjen natt til i dag, var ferdig i 5 tida :roll: , hadde et helvete med fronten siden alle festene på høyre side var knekt.
De hadde vært uheldige med lakkinga, men det får bare være slik en stund.
Vedlegg
Ferdig2.JPG
Ferdig2.JPG (141.06 kiB) Vist 2835 ganger
Ferdig1.JPG
Ferdig1.JPG (138.83 kiB) Vist 2835 ganger

#9231  av MR2turbo

Gleder meg ;)

Det så jo godt ut på bildet hvertfall :D

#9261  av Christian

Det ble endel skjønnhetsfeil gitt :roll: Men det spiller ingen rolle, skal kjøre og ha det moro nå, fadern blei helt sjokkert da jeg sa at det ikke var noe spesiellt som stod igjen, skjønner ikke det :wink:

Jeg og en kamerat har fått låne flyplassen i hele kveld, skal teste litt igjen veit jeg :twisted:

#9275  av Christian

Hahahahahaahyyyyy :twisted:
Har filma en vanvittig burnout, skal prøve å få Goose til å legge den ut for meg :D
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12