TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Thomas sin MR2 SW20 - BlackBird

• Skryt, prat og kommentarer.
Oppgradering av forum vil foregå fra ca 18:30 - 29.10.25. Noe nedetid vil forventes.
Skryt, prat og kommentarer.
 #468465  av GhostRider88

Siste kjøretur før den settes til vinterlagring. Vemodig, men nødvendig. Sees til våren.
20251013_191236.jpg
20251013_191236.jpg (877.33 kiB) Vist 95 ganger
 #468467  av ArildM

Tenkte ikke det var så stress med E-merkede baklykter?
Kjørte med Japan-Spec baklykter på min AW11 og fikk ikke noe spørsmål om det på EU, fikk godkjent med smalt skilt bak også på SVV.

Uansett, ja, nok en sesong er over for min del også. Mr2n er på liften, MEN Caldinaen er på veien igjen.
Aka, vintersesongen MÅ ikke være kjip den heller :wink:

Men det har uansett vært en veldig bra sesong imho. Bare å glede seg til våren :)
 #468480  av GhostRider88

Liker uansett de jeg har med det Orange bedre :wink:

Ble parkert for vinteren på onsdag. Tok siste piffen med quick detailer før jeg satt den inn i garasje med 5 lags pustende vanntett biltrekk. Full tank med 98 oktan. Så fylte ikke på noe kondens fjerner.
 #468482  av ArildM

Minty fresh 8)

Bare å glede seg til våren :D

Tror jeg hadde en halv tank 95 på min når jeg heisa den opp, men 1zz tåler vel litt jallaballa etanolbensin? :lol: Slipper i alle fall å ha på kondensfjerner, etanolen tar seg greit av den :D
 #468483  av Makk

Looookin'n gooood ;)

Heldigvis for deg er du ikke kvinne for først hadde jeg reist bort å lagt kuken på panseret, og så hadde du fått kjent på monsteret :lol: :lol: :lol: :lol:

Meeeget fin bil kjære mr2 venn!!
 #468484  av GhostRider88

ArildM skrev:Minty fresh 8)

Bare å glede seg til våren :D

Tror jeg hadde en halv tank 95 på min når jeg heisa den opp, men 1zz tåler vel litt jallaballa etanolbensin? :lol: Slipper i alle fall å ha på kondensfjerner, etanolen tar seg greit av den :D
Takker! Ja, bare å glede seg til våren. Skal starte sesongen så fort det lar seg gjøre. Var altfor treig i år. 1zz takler det meste. Selv beamsen tåler 95 og intill 10-15 prosent etanol etter det jeg har skjønt. Men siden dette er ungen min, så skal den få det beste :wink:
Makk skrev:Looookin'n gooood ;)

Heldigvis for deg er du ikke kvinne for først hadde jeg reist bort å lagt kuken på panseret, og så hadde du fått kjent på monsteret :lol: :lol: :lol: :lol:

Meeeget fin bil kjære mr2 venn!!
Takker og kan ikke si noe annet til den kommentaren at jeg tar det som et kompliment. Skal overlevere den til BlackBird når den våkner til våren :lol:
 #468485  av ArildM

Å få bilen sin fantasivoldtatt av Makk er det største komplimentet du kan få her inne :lol: :lol:
 #468491  av GhostRider88

ArildM skrev: ↑18 okt 2025 10:36 Å få bilen sin fantasivoldtatt av Makk er det største komplimentet du kan få her inne :lol: :lol:
Haha, du har nok rett i det. Nå må jeg prøve å bli kvitt det bildet i hodet :lol: :lol:
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104