Morten skrev:Jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan alpha-n kan fungere tilstrekkelig i alle tilfeller av last/turtall men det gjør jo tydeligvis det siden enkelte biler bruker dette orginaltCelicaTurbo skrev:Hvilken motorstyring er det du bruker da, MS? Og blir det mapping basert på hybrid alpha-N eller mer tradisjonelle metoder som vakum?MS ja. Planen var hybrid alpha-N, men har en lekkasje eller noe i vakuum kretsen pr. nå som er blitt nedprioritert å feilsøke på til fordel for mer presserende ting. Grunnet denne mapper jeg rein Alpha-N nå, men må si det virker til å fungere ganske bra med det og. Full kjørbarhet på lavt-mellom turtall og lite gass ihvertfall, kjører jo fortsatt inn motor og.Men er en helt annen tankegang under mapping merker jeg, da de forskjellige feltene ikke er like forutsigbare/matematisk avhengig av hverandre, og autogeneratoren fungerer overhode ikke på tenningsmap'et ved Alpha-N i motsetning til Speed-density.
 Men, du har ikke fått prøvd høyt turtall og last enda da altså?
  Men, du har ikke fått prøvd høyt turtall og last enda da altså?- Kristian - grunnlegger av ts-ogn (først mr2-ogn) helt tilbake i 2001
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
					 						
            1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet



 Grunnen til at jeg bruker anledningen til å spørre Morten er at jeg lurer på om det føles dramatisk annerledes å programmere motorstyringen med Hybrid Alpha-N
 Grunnen til at jeg bruker anledningen til å spørre Morten er at jeg lurer på om det føles dramatisk annerledes å programmere motorstyringen med Hybrid Alpha-N  
										

 
  




 
 
