Legg innLagt inn:11 sep 2003 11:04
så lenge det er positivt trykk i innsugsmanifolden så får jo motoren komprimert luft uten hensyn til om de fire ekstra innsugskanalene (tvis) er åpnet eller ikke.. trykk er jo trykk ikke sant? 

tbergstad skrev:Min hugger til på ca 3000, og på 5000 drar den på enda mere for deretter å surne litt på 6000. Regner med dette ordner seg med ny eksos og luftfilter..JA, over 6000 er der jeg dessidert merker forskjell med Aussie 3" anlegget på plass!!
kennethx skrev: JA, over 6000 er der jeg dessidert merker forskjell med Aussie 3" anlegget på plass!!Sånn ble min og når jeg satt på 3" eksos..
Jeg mener, jeg traff turtalls sperren for første gang når jostein satt på ut til eikås forrige helg. Det var riktig nok nedover bakke også, det hjalp jo så klart på, men før så ble den så daff over 6000 at jeg bare giret og fikk bedre guff på neste gir. SLIK er det ikke lengre. Den bare trekker videre som en tulling helt til jeg treffer turtalls sperren! Så nå må jeg jo faktisk følge med littAltså, høre dersom jeg ikke har høy musikk på, eller se på turtelleren om jeg har... Ikke så lett å "føle" lengre...
kennethx skrev:noen close denne tråden og slipp oss ut av smerte helvete!!!Haha! Men du MÅ ikke lese alt som står heller da
Den har jo gått håpløst off topic
kennethx skrev:Jo, MÅ lese absolutt ALT. Det er en besettelse!! =pDa sliter du med det samme som meg. Jeg hadde litt trøbbel da jeg kom hjem etter å ha vært 2 uker borte.. ble sittende en hel kveld bare med å lese gjennom alle postene.. tok jo flere timer !!
Erlend skrev:Hehe, var litt hekta jeg og en stund. Men etter jeg ble "Elite" så ble jeg raskt bedreBegynner å bli noen poster siden jeg var Elite![]()
Off topic? Denne tråden handler jo fortsatt om Pål som har kjøpt MR2
Jeg blei veldig bekymra, lurer på om jeg tørr å kjøpe meg MR2, etter alt det som blir skrevet om uforutsigbarhet og hvor lett den slepper osv..Er litt forskjell på revisjonene også der da Jonte.. f.eks på mk2 så er modellene etter 92 mye stivere og bedre enn 90-91 modellene og slipper ikke så raskt.