TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Etterlysning!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#118775  av celicat23

Hvis 2,5t kjøring er for mye for deg, da kan det ikke være mange kronene som mangler. Skjønner ikke hvordan du tror du kan forvente deg at andre skal engasjere seg, når du ikke gidder ta en liten kjøre tur engang ??

#118789  av B_Quist

Det var bare et spørsmål da!!!
Jeg har vært der flere ganger uten hell!!!

#118799  av sleeper

skal ta en prat med han hvis jeg ser`n jeg... :wink:

#118801  av VeilSide

bilforumet.net er en fin plass å etterlyse/"henge" ut folk :wink:

#119200  av B_Quist

Da er bilen funnet og tauet inn av politiet!
Og lettet er jeg!

De fant ikke jæveln, bare bilen, så jeg hvet ikke om jeg får tak i nøkkelen...noen som hvet om det går an å få en ny nøkkel fra toyota eller no? eller må jeg rett og slett bytte alle låsene før jeg kan bruke bilen?

#119214  av ScadamiCa

Trodde det alltid skulle gå ann og få ny orginal nøkkel hos forhandler

#119251  av MR_T

B_Quist skrev:Da er bilen funnet og tauet inn av politiet!
Og lettet er jeg!

De fant ikke jæveln, bare bilen, så jeg hvet ikke om jeg får tak i nøkkelen...noen som hvet om det går an å få en ny nøkkel fra toyota eller no? eller må jeg rett og slett bytte alle låsene før jeg kan bruke bilen?
Hvis du har den nummerplata på nøkkelene går det hverfall, beste er å høre med Toyota

#119255  av kaimagne

Spørs om det ikke er like greit å bytte alle låser, siden han knotpungen har nøkkelen din... Plutselig er den borte igjen... Tipper også forsikringsselskapet får vite om at den har blitt stjålet og funnet, og da stiller nok de krav om at du skal skifte låser. Dekkes ikke utgiftene av dette på din forsikring da?

#119293  av B_Quist

skal bestille ny tenningslås i dag...fantes visst bare en i landet...litt knotete, for da blir det jo til at jeg må bruke en nøkkel til tenningen og en til dørene...men men

#119295  av ST182

neida bare bestill ny tenningslås, og få en ny nøkkel til denne, de utvendige låsene kan du levere inn til en låsesmed som bygger de om til den nye nøkkelen ;)

#119297  av B_Quist

ST182 skrev:neida bare bestill ny tenningslås, og få en ny nøkkel til denne, de utvendige låsene kan du levere inn til en låsesmed som bygger de om til den nye nøkkelen ;)
Sier du det. Det hørtes jo bra ut. Kan alle låsesmeder gjøre dette?

#119303  av ST182

hør med ditt lokale toyota-verksted, de har helt sikkert en låsesmed de bruker til vanlig. ;)
Måtte bytte lås på førerdøra mi for et par år siden, og da fikk jeg ny lås og ny nøkkel, mens alle andre låser gikk på den gamle nøkkelen. Prata med toyota og de sendte meg ned til fredrikstad til en låsesmed som bygde om den nye låsen etter de gamle nøklene. Det fungerer garantert på samme måte å bygge de gamle låsene om etter de nye nøklene også.

#119396  av B_Quist

Akkurat. hvordan er det å ta ut låsene i dørene da? noe problem?

#119402  av ST182

B_Quist skrev:Akkurat. hvordan er det å ta ut låsene i dørene da? noe problem?
for å være helt ærlig så aner jeg ikke, jeg fikk toyota til å plukke den ut igjen (de hadde jo akkurat satt inn en ny lås) Og så leverte og hentet jeg låsen hos låsesmeden, og til slutt leverte jeg den til montering hos toyota igjen.(Forsikrings-sak)

Men bakluke-låsen er ihvertfall veldig enkel å fjerne, bare ta av plast dekselet inni bagasjerommet så ser du hvor enkelt det er ;) Tar deg ikke mange minuttene å fjerne den låsen. Når du skal ta ut låsene i dørene så vær forsiktig når du tar av dørtrekket, den sitter både med skruer ved håndtaket og med klips som har lett for å ryke hvis du er for hardhendt.

kenneth

#119414  av Remi

er bilen til salgs enda da ? sia du ikke fikk penger for den nå ?