TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Grønn MR2 mk2 holmlia

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#118314  av chris

lasse skrev:Pen bil du har da, liker egentlig ikke grønne biler, men din tok seg bra ut, ikke så skrikende liksom...
Også litt sjeldnere enn svart og rød da...
Øyh!
Klager du på grønne biler? :P

http://www.langberg.no/christian/bilen.html

http://www.flexifoto.no/albums/album32/HS5K1535.jpg

(ser kanskje ikke så grønn ut på mange bilder da men :P)

#118326  av lasse

Ser mer blå/turkis ut spør du meg...
Pen farge i hvertfall, stor forskjell på de forskjellige nyansene...

#118336  av BrennaRacing

Det var nok meg ja. Måtte bort å skjekke ut Oppegård Elektro-Diesel. Men det var stengt.

Ã…ja, det er drammen det ja. Da er det nok en del biler med det regnummeret ja.

Har faktisk prøvd den svingen ja....Morsom den :D

#118337  av BrennaRacing

chris skrev:
lasse skrev:Pen bil du har da, liker egentlig ikke grønne biler, men din tok seg bra ut, ikke så skrikende liksom...
Også litt sjeldnere enn svart og rød da...
Øyh!
Klager du på grønne biler? :P

http://www.langberg.no/christian/bilen.html

http://www.flexifoto.no/albums/album32/HS5K1535.jpg

(ser kanskje ikke så grønn ut på mange bilder da men :P)
Enig med lasse ass...Bilen din er mer turkis chris..Men det er en sinnsyk pen farge...Så på en sånn når jeg skulle kjøpe bil, men jeg gadd ikke å kjøpe den fordi det var en 2.2 liter

#118404  av lasse

SÃ¥ du fant fram?

Prøvde du den 2.2 literen?
Lurer på hvordan draget er i forhold til 2 literen...

Den svingen er herlig, hadde besøk av en kompis som har flytta til sverige forrige helg, han la den brei oppover der i skylinen sin, på tørr asfalt, og det er 4x4!! Litt misunnelig da...

#118434  av BrennaRacing

Fant det jeg vettu :D

Nei, gadd ikke å prøve den. Var ikke å så på den heller. Så den bare på internett. Den sto i Nesbyen, så gadd ikke å dra så langt. Har hørt at den drar drit dårlig i forhold til 2.0 litern.

Har kameraten din skyline???? Shit. :D Ã…ssen da?? R32?? Er det Gtr eller Gts??

#118482  av lasse

Ja det er vel ikke mer enn 130 hester i den heller tror jeg...

Det er en R32 GTR, ikke så kjip den as, det værste er prisen da, ca 120000 ferdig regga i sverige (inkl. innkjøp, frakt fra japan, papirer og avgifter).
Tror jeg skal bli avgiftsflyktning jeg også...

#118491  av BrennaRacing

Det er 133 gamp i 2.2 litern. Er litt for lite etter min smak :D

Skyline er en helt grei bil d :lol: Var ikke så verst pris på den heller. Er bare Norge som skal passe på at folk ikke kjøper for gromme biler, å kjører seg i hjel. Andre land må jo le høyt av avgiftene våre. Det er jo helt sinnsykt.

Ja, er nok lurt å bli avgiftsflyktning ja. Er keen på å flytte til Spania eller no jeg :D Det hadde ikke gjort no 8)

#118492  av lasse

Men det er vel kaskje litt mer bunndrag i 2.2 literen kanskje?
Syltynt med action under 3000 rpm...

Det hadde ikke vært dumt å flytta dit nei...

Har vært og kikket på eiersiden din, du har fått lakkert lykene dine?

#118494  av BrennaRacing

Ja, er ikke så mye bunndrag i Gtien...

Jepp, har fått lakka lyktene...Ble bra det...Lagde en topic på det etter jeg lakka dem...Link her:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=9473

Tok litt tid før jeg greide å legge ut bildene men :lol: :oops:

#118511  av lasse

Ble støkent det der da, du får bare si ifra når du skal på eu kontroll, så kan du låne reserve lyktene mine...

#118596  av BrennaRacing

Ja, det hadde vært kjempe fint. Thanks :D Fikk innkalling for noen dager siden. Skal inn i November.

Lurer på hvordan det går ass. Har slitte stempelringer, så det er spørs om bilen min går gjennom avgass-testen. Men det er jo fortsatt en stund til..Kan jo være jeg får fiksa det før det :D

#118644  av lasse

Hmm...
Lurer på om det er tilfelle med min også, er litt oljetørst, og den kjøringa mi hjelper nok ikke stort...
Min gikk ihvertfall helt fint igjennom i februar, på NAF, katalysatoren brenner opp ganske mya av avgassene da...

#118660  av BrennaRacing

Ja, det kan nok være det er stempelringene dine ja. Eller toppakningen.

Toppakningen er byttet på bilen min, så fattern ringte en han kjenner som er mekaniker på Toyota, å han mente at det var stor sjans for at det var stempelringene. Han sa at hvis man bytter toppakningen uten å bytte stempelringene, så ødlegger man ringene, og omvendt. Toyota tar ca 25000 kroner for å fikse det. Litt dyrt d ass. :(

Men bruker bilen din mye olje da?? Jeg kjøpte bilen min for litt over 2 måneder siden. Har kjørt litt over 5000 km, og så har jeg brukt 10 liter olje....

Så jeg må nok fikse det snart, men veit ikke om det blir før eller etter eu-godkjenninga.

#118718  av lasse

Min er ikke så ille da, fyller på en skvett kanskje annenhver uke, og jeg kjører en del...
Ikke i nærheten av såpass oljeforbruk som deg...