Side 2 av 2
Legg innLagt inn:04 jul 2005 12:26
av jan-erik
chris skrev:jan-erik skrev:, så vi får se om det ikke blir en liten oppgradering motoren i stedet 
lime på en turboblåse på blokka kanskje? 
Veeeldig lyst på turbo ja, eller alternativt t-sport motoren fra Celica. Vi får se hva det blir...
Legg innLagt inn:04 jul 2005 12:31
av chris
Legg innLagt inn:04 jul 2005 14:13
av jan-erik
Legg innLagt inn:04 jul 2005 15:07
av chris
Legg innLagt inn:04 jul 2005 17:19
av kake
Rimelig lekker den der bilen der ja.
Hva var grunnen til at du valgte mr2'en framfor porscha egentlig ?
Legg innLagt inn:04 jul 2005 22:17
av jan-erik
kake skrev:Rimelig lekker den der bilen der ja.
Hva var grunnen til at du valgte mr2'en framfor porscha egentlig ?
Takk.
Ikke noe lett valg, for 968-en er en steike god bil som er utrolig velbalansert og ypperlig til banekjøring. Har hatt 968-en 2 ganger på Rudskogen, 1 på Våler og på ACR på sommertreffet. Så har kun brukt bilen på bane, eller til og fra banekjøring. Ellers syns jeg det er mest gøy å kjøre MR2-en. Har i tillegg lagt mye av sjela mi i den, og man får et sånn forhold som gjør det vanskelig å selge den. I tillegg er jo Toyota miljøet, i tillegg til Norsk Sportsvogn Klubb, det beste av bilmiljøene syns nå jeg da. Ellers så må det jo legges til at Morten og Markus har presset på litt for å beholde MR2-en. Ikke sant Morten?... linker både her og der til mye gromt.

Legg innLagt inn:04 jul 2005 23:00
av Apsis
Hvorfor kom egentlig ikke MR2 som t-sport fra utgangspunktet?
Skjønner ikke helt poenget med å ikke gi den motoren til en ellers flott bil.
Legg innLagt inn:05 jul 2005 00:26
av Morten
jan-erik skrev:I tillegg er jo Toyota miljøet, i tillegg til Norsk Sportsvogn Klubb, det beste av bilmiljøene syns nå jeg da. Ellers så må det jo legges til at Morten og Markus har presset på litt for å beholde MR2-en. Ikke sant Morten?... linker både her og der til mye gromt. 
Hehe, finnes mange former for gruppepress ser du!
Hvordan gikk forresten auksjonen?
