TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 Roadster bilder fra Fornebu - nye felger :-)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#117522  av jan-erik

chris skrev:
jan-erik skrev:, så vi får se om det ikke blir en liten oppgradering motoren i stedet :wink:
lime på en turboblåse på blokka kanskje? :D
Veeeldig lyst på turbo ja, eller alternativt t-sport motoren fra Celica. Vi får se hva det blir...

#117525  av chris

jan-erik skrev:
chris skrev:
jan-erik skrev:, så vi får se om det ikke blir en liten oppgradering motoren i stedet :wink:
lime på en turboblåse på blokka kanskje? :D
Veeeldig lyst på turbo ja, eller alternativt t-sport motoren fra Celica. Vi får se hva det blir...
T-sporten til Celica hadde faktisk vært ganske genial :D bare se hvor effektiv den er i Lotus Elise/Exige :D

#117533  av jan-erik

chris skrev:
jan-erik skrev:
chris skrev: lime på en turboblåse på blokka kanskje? :D
T-sporten til Celica hadde faktisk vært ganske genial :D bare se hvor effektiv den er i Lotus Elise/Exige :D
Nå er bilen min litt tyngre enn en Elise så vil jo ikke gå like bra. I tillegg har lysten på turbo økt betraktelig etter å ha sittet på med et par stk MR2 turboer på ACR..... :D

#117546  av chris

jan-erik skrev:
chris skrev:
jan-erik skrev: Veeeldig lyst på turbo ja, eller alternativt t-sport motoren fra Celica. Vi får se hva det blir...
Nå er bilen min litt tyngre enn en Elise så vil jo ikke gå like bra. I tillegg har lysten på turbo økt betraktelig etter å ha sittet på med et par stk MR2 turboer på ACR..... :D
Den lysten er vi to om gitt :D :twisted:

#117580  av kake

Rimelig lekker den der bilen der ja.

Hva var grunnen til at du valgte mr2'en framfor porscha egentlig ?

#117606  av jan-erik

kake skrev:Rimelig lekker den der bilen der ja.

Hva var grunnen til at du valgte mr2'en framfor porscha egentlig ?
Takk.
Ikke noe lett valg, for 968-en er en steike god bil som er utrolig velbalansert og ypperlig til banekjøring. Har hatt 968-en 2 ganger på Rudskogen, 1 på Våler og på ACR på sommertreffet. Så har kun brukt bilen på bane, eller til og fra banekjøring. Ellers syns jeg det er mest gøy å kjøre MR2-en. Har i tillegg lagt mye av sjela mi i den, og man får et sånn forhold som gjør det vanskelig å selge den. I tillegg er jo Toyota miljøet, i tillegg til Norsk Sportsvogn Klubb, det beste av bilmiljøene syns nå jeg da. Ellers så må det jo legges til at Morten og Markus har presset på litt for å beholde MR2-en. Ikke sant Morten?... linker både her og der til mye gromt. :wink:

#117611  av Apsis

Hvorfor kom egentlig ikke MR2 som t-sport fra utgangspunktet?
Skjønner ikke helt poenget med å ikke gi den motoren til en ellers flott bil.

#117625  av Morten

jan-erik skrev:I tillegg er jo Toyota miljøet, i tillegg til Norsk Sportsvogn Klubb, det beste av bilmiljøene syns nå jeg da. Ellers så må det jo legges til at Morten og Markus har presset på litt for å beholde MR2-en. Ikke sant Morten?... linker både her og der til mye gromt. :wink:
Hehe, finnes mange former for gruppepress ser du! :mrgreen:

Hvordan gikk forresten auksjonen? :wink: