TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Til alle som var pÃ¥ ACR

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#116161  av Kjelliken

:D Var kjempe service av toyota dette fikk vasket bilen min der fredagen sammen med St 205 og wilmann og snurre. og at de hadde åpent hele helgen var jo bare helt fantastisk.

Selv om de ikke hadde det jeg trengte akkurat denne helge så var det jo greit og bare a turen nedom i tilfelle de hadde.. :wink:

Gjør nok til at jeg lett tar turen flere ganger i fremtiden med denne servicen. Selv om det blir en stud til at lommeboken vil tillate det. hehe :twisted:

#116190  av sindrejl

fyker oppover i august også jeg :D

#116424  av ST205RR

:D
Sist redigert av ST205RR den 28 jun 2005 10:57, redigert 1 gang totalt.

#116455  av supratt

Tusen takk for vann, slik at jeg fikk vaska "dama" før jeg skulle kjøre henne varm oppe på ACR.. :wink:

Jeg tror hygiene gjør at de" damene " takler oss gutta litt lenger og gir litt ekstra når det trengs!!! :shock: :wink:

Takk for knallservice...

#116472  av Elzin

dæven, dette kaller jeg service :D har ikke hørt om lignende. fikk desverre ikke reist opp dit, men denne servicen skulle dere fått en diplom for!!! slik service har jeg ikke sett før. høres helt fantastisk ut. fag hjelp og en plass å skru under ett slikt treff må være det beste som kan skje.

setter stor pris på deres innsats :)

#116509  av MR2turbo

Som alle andre her er jeg overveldet av den gode servicen de har gitt oss! :D
Spesiell takk til Andreas som bare stiller opp hele tiden! helt utrolig!!

Fikk oljeskift i fjor og vask, samtidig kjempeservice når jeg og morten stod å demonterte turboen på lillegul i fjor!

og vask og roting i delekasser i år!

Tusen takk!! :D :D :D