TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder fra ACR !

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#115489  av @lpher

Neemi skrev: Legg også merke til den fine posituren til kompisen til Markus på dette bildet ;)
Forsøk på nærbildet av navlen som pågår eller? :D

#115601  av MR2turbo

Neemi skrev:
Turbotrille skrev:Hmm, hva er det Neemi har i buksen sin???

Kan se noe lugubert ut dette... :lol:

Bilde
Ellers var det veldig mange gode bilder.
Syns også at det bilde du hadde fått av Marcus sin bil var veldig bra. :)
Legg også merke til den fine posituren til kompisen til Markus på dette bildet ;)
åååååå....fan... hehe det skulle ikke være noen med kamera der, da... :oops: :lol:

#115620  av Turbotrille

Det er alltid en med et kamera overalt på et treff vettu ;)

#115640  av sindrejl

hehe, fikk en uheldig virkning det der ja ;)

#115658  av wilman

Hei Folkens.
Her kommer en liten smake bit av hva eg har på vei av bilder.. Resten av dem kan dere se på http://www.flexifoto.no i løpet av uken skal det ha skjedd mye.. men mer vil komme.. se under motorsport album og der etter se under ACR albumet..

#115659  av Speeder

Hva skjedde med bildet? Fosvant, når jeg skulle ha det i full size :?

#115661  av wilman

Hei Folkens.
Her kommer en liten smake bit av hva eg har på vei av bilder.. Resten av dem kan dere se på http://www.flexifoto.no i løpet av uken skal det ha skjedd mye.. men mer vil komme.. se under motorsport album og der etter se under ACR albumet..

He he.. Jeg glemte å fjerne skilt nummer på bilene :-) men np er det ok :-) så her kommer det :-)
Vedlegg
TS-OGN-ACR.jpg
TS-OGN-ACR.jpg (1.74 MiB) Vist 241 ganger

#115664  av kennethx

Det bildet ble jo meget meget bra :)

#115666  av tojo

Kongebilde! kan vel ikke bli stort bedre..kjekt med fotograf i TS-OGN gjengen. :D Blir ikke noe tull da..haha

#115670  av wilman

Takker for komentarene :-)

#115680  av Turbotrille

Dødsfett bilde, skulle bare vært litt smalere slik at jeg kunne brukt det som bakgrunnsbilde, nå manglet det jo en hel haug med biler. :?

#115693  av wilman

Turbotrille skrev:Dødsfett bilde, skulle bare vært litt smalere slik at jeg kunne brukt det som bakgrunnsbilde, nå manglet det jo en hel haug med biler. :?

Du kan jo fremdelses bruke det som bakgrunnsbilde da.. blir bare litt lavt, bredden får du riktig.. med å trykke tillpass til side... eller du kan gjøre det om selv, eller eg kan legge ut et bilde i 1024X.. hvis noen ønsker det

#116218  av Dr.Ling

Fantastiske bilder fra breisladden! Små bilder, men gode, spesielt frame for frame når mærsja kræsja.

Flott gruppebilde også, om litt strukket og uklart i kantene, men det var vel en del av vidvinkel effekten...... fint sammenskvisa som bakgrunnsbilde :D

#116345  av _speedy

wilman skrev:
Turbotrille skrev:Dødsfett bilde, skulle bare vært litt smalere slik at jeg kunne brukt det som bakgrunnsbilde, nå manglet det jo en hel haug med biler. :?

Du kan jo fremdelses bruke det som bakgrunnsbilde da.. blir bare litt lavt, bredden får du riktig.. med å trykke tillpass til side... eller du kan gjøre det om selv, eller eg kan legge ut et bilde i 1024X.. hvis noen ønsker det
Kan jeg få de bildene med Porscher du har i høy oppløsning? Trenger dem til Porsche-klubben..

#116350  av wilman

_speedy skrev:
wilman skrev:

Kan jeg få de bildene med Porscher du har i høy oppløsning? Trenger dem til Porsche-klubben..
Store bilder gjaldt bare til Toyota gjengen og det var bare gruppebildet, det vil kommet et stort bilde til der alle var samlet rundt Markus sin bil.
Men er du intressert i bilder til Porshce gjenen så kan de få kjøpe :-)