TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Female parking spaces

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#116250  av lasse

Hva med hun som kjørte for audi i gruppe b?
Kjørte fletta av ALLE så vidt jeg vet...

#116452  av jumbo

Det er viktig å skille individ fra gjennomsnitt her... etter min mening, er det kun gjennomsnittet som er interesant å diskutere, det er altfor store individuell varians til at dette har noen mening...

I gjennomsnitt er jenter mindre praktisk anlagt en gutter, av en rekke forskjellige årsaker, alt i fra interesse, miljø, tradisjon, etc etc. Tilsvarende er det en rekke felt hvor det er helt motsatt, deriblant språk.

Jeg blir alltid så frrustrert over folk som prøver å "glemme" forskjeller de helst ikke vil innse. Det samme gjelder raseforskjeller. Vist pokker er det forskjeller, og man er ikke rasist av den grunn at man innser dette. Det er i det øyeblikket man tildeler ulike kjønn/raser ulik VERDI basert på disse forskjellene at man er på feil banehalvdel.

Jenter er i gjennomsnitt teknisk sett dårligere til å kjøre bil enn gutter, selv om dette har svært begrenset interesse. Jenter er også generelt mer forsiktige og mindre overvurderende av egne ferdigheter, så dette slår begge veier. Bare ikke tro det ikke er forskjeller. Det blir for dumt.

#116471  av Neemi

Og jeg har vitne på at jeg er flink å lukeparkere :D

Er vel alltid sånn at noen er dårligere enn andre til enkelte ting, men det har vel litt med interesser og innstilling å gjøre.

Hele tiden mens jeg bodde hjemme har jeg fått høre at biler var for gutta og bruttern og pappa har alltid holdt på med dette uten at jeg fikk være med.
Interessen er her likevel og til trodd for mye latter fra de to sin side når jeg kommer med teite spørsmål eller ideer som i mitt hode høres bra ut så har jeg aldri gitt meg, og kommer ikke til å gjøre det heller.
Det at folk er negative til jenter og bilting konsekvent gjør egentlig bare interessen min til å lære meg ting større for da kan jeg vise dem at de tar feil ;)

Og hittil har jeg klart å imponere pappa, og jeg tror nok lillebror innerst inne synes det er litt gøy med ei søster som er bilinteressert og, selv om han ikke vil si det :)