TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Emblemer pÃ¥ bakluka

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#113607  av BrennaRacing

Tror min har vært lakkert...men jeg prøver uansett...Skal holde dere oppdatert :D

#113660  av kake

Det er bare å ta et solid kvivblad (men, et tynt et) og legge et håndkle/en klut under og vippe de forsiktig av. Det blir mye limrester. Jeg brukte Autoglym Intensive Tar Remover for å fjærne limet sammen med ørten tørkegarn-kluter. Turte ikke å bruke noe mer effektivt som rødsprit eller isopropanol f.eks. Gnikka en halv time på hver side tror jeg, men fikk det av til slutt. Tok så et par lag med polish på. Det er ikke teknisk mulig å se at det har vært merker der nå for å si det sånn...Det blir mye penere uten også, så det anbefales :) Toyota logoen i midten er den eneste som har sentreringshull bak, så ikke fjern den med mindre du har tenkt å sparkle/lakke.

#114068  av BrennaRacing

Da skal jeg stikke ut i kveld eller i morgen å fjerne merkene ass...På den gamle bilen min brukte jeg rødsprit. Funka fett d ass :D

#114571  av BrennaRacing

Da var merkene fjernet...I går fjernet jeg 2,0 gti merket, men fikk ikke bort limet uansett hvor mye jeg gnikket...Men i dag var jeg innom bilxtra å spurte hva som var lurt å bruke for å få bort limet. Han sa jeg burde dra på Jernia å kjøpe noe som heter 3M Sitrusrens. Kostet 109 spenn for en ganske stor sprayboks. Så da dro jeg å kjøpte det, og det funket helt utrolig bra...Sprayet på, lot det virke noen minutter å gnei det av med en klut. Jeg gjorde dette 2 ganger å så var alt limet borte. Skikkelig bra saker. anbefales...:D Man får kjøpt det på Torshov bilrekvisita også