TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra mkV?!! ...eller GT3000/GT3500?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#10190  av Erlend

Finnes en Celica GT 2000 også :) Så de er begge ulike retninger i arverekkefølgen fra 2000GT, litt tøft egentlig! Bilde

#10196  av CelicaTurbo

jepp, er ikke mange igjen av de der men de var populære i sin tid vistnok :)

#10217  av Erlend

Må si at de ser fete ut altså! :D Hadde ikke sagt nei til en slik...

#10230  av @lpher

Han Bildilla.no dude'n har 2-3 sånne stående ;-)

@lpher

#10240  av CelicaTurbo

Jeg oppdaget faktisk i går at husverten til ene kompisen har to slike stående og skal vistnok ha enda en i garasjen sin :) Stilige biler for sin tid det der og flott at noen tar vare på dem :)

#10241  av Dalan

Er det ikke en som heter TRD 2000 GT også da?
Bygger på MR2 MKII ;)

#10677  av PwRmAd

Den heter MR2000GT, det er en sánn jeg holder pá og bygger, tror du finner noen bilder her hvis du sóker..
 #11886  av erling

@lpher skrev:NÃ¥ har svenskene gravd frem enda en konsept tegning....

http://www.automobil.se/output_tv4/nyhe ... CF401DBBED

For meg ser det ut som noen har tegna en cab versjon av en av de tidligste photoshop gjettningene.....

@lpher
Den så litt tufs ut.. :? Får vel ta det med en klype salt ja. :wink:

#11890  av chris

Jeg HÅPER at Toyota velger å ikke ødelegge Supra-ryktet sitt.. de ville være veldig teite om de gjorde det.. Skjønner ikke hvorfor nye biler skal være så forb..(/¤"&#"(¤ stygge... :?

#11928  av Erlend

Æsj.

Med nye eksosrestriksjoner i Japan strupes superbilene vi er vant med fra 90-tallet ned...no more GT-R eller Supra mk4. Nissan gikk over til den mer amerikaniserte 350Z som slipper ut mindre men samtidig er en komfortabel sportsbil. Vi kan nok dessverre vente oss noe lignende fra Toyota, en komfortabel sportsbil som ikke har samme potens som dagens Supra. HÃ¥per bare ikke at det blir noe lignende den tegningen der... :?

#11959  av chris

Erlend skrev:Æsj.

Med nye eksosrestriksjoner i Japan strupes superbilene vi er vant med fra 90-tallet ned...no more GT-R eller Supra mk4. Nissan gikk over til den mer amerikaniserte 350Z som slipper ut mindre men samtidig er en komfortabel sportsbil. Vi kan nok dessverre vente oss noe lignende fra Toyota, en komfortabel sportsbil som ikke har samme potens som dagens Supra. HÃ¥per bare ikke at det blir noe lignende den tegningen der... :?
I så fall må vi holde oss til de gode gamle ;)

#15686  av erling

Hmmm.. Kom over denne her:

Bilde

Den ligna jo på den cab-dingsen. Men om disse bildene/tegningene er ekte eller ikke gjenstår jo å se. :wink:

#15696  av MR2turbo

den så skikkelig tøff ut, erlling.. Nesten sånn at jeg får lyst til å begynne å spare til en sånn ;)

#15720  av KK-ma70

sideprofilen er helt lik mk4. er vel det beste forslaget hittil som arvtager til Supra`n som jeg har sett... Fronten er jeg ikke helt på nett med da, lyktene minner meg om de to innerste på Mustang Mack...