TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Filmanbefaling

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#10773  av arild

Jeg har 372 mb av top 100 og 374 mb av head to head... ;)
får full hastighet på den linken du sendte nå!

#10796  av chris

Takk for tipset!! Har vært på leting etter spesielt No Limits. Har hatt Top 100 og Head to Head en stund nå, sett de i hvert fall to ganger hver. Jeremy Clarkson og Tiff Needell er kule :) Kunne tenkt meg sånn jobb som de har ;)

Har 110 KB/sec på No Limits. duger det :)

#14653  av erling

Snøft.. :x Head to Head filmen min er blitt til en grønn klatt som varer i 1:35 min... Har prøvd å laste ned en gang til fra den siden jeg linka til. Samme dritten da og. Det rare er at jeg fikk sett filmen 1 gang, da virka alt fint. Andre som har samme trøbbelet? Prøver kazaa nuh.. :? Må få sett når det lager mos av Accenten.. Det varmer hjertet mitt.. 8)

#14705  av Dalan

Skal laste ned noen filmer derfra etterpå, må bare vente til jobben er ferdig, ikke særlig populært å ta masse båndbredde midt i arbeidstiden, så må sette de i gang etter jobb 8)
SÃ¥ skal se om filmene virker i morgen tenker jeg.
Var jo mye bra der da, Initial D og Jeremey Clarkson :wink:
æ glær mæ

#14717  av chris

erling skrev:Snøft.. :x Head to Head filmen min er blitt til en grønn klatt som varer i 1:35 min... Har prøvd å laste ned en gang til fra den siden jeg linka til. Samme dritten da og. Det rare er at jeg fikk sett filmen 1 gang, da virka alt fint. Andre som har samme trøbbelet? Prøver kazaa nuh.. :? Må få sett når det lager mos av Accenten.. Det varmer hjertet mitt.. 8)
Funker fett her. Har til og med laga svcd av de, så jeg kan se på dvdspillere rundt omkring :D

#14808  av Bjørn E

Chris; hvilken software bruker du for å konvertere filene til svcd?

#14814  av chris

Bjørn E skrev:Chris; hvilken software bruker du for å konvertere filene til svcd?
Jeg husker ikke hva programmet heter, det er et program som broren min har på pc'n sin. Er litt komplisert affære, må rippe lyden først, og så konverte video og legge til lyd. Om noen finner et bedre program, så tar jeg gjerne i mot

#14866  av Dalan

Er det bare meg som har problemer med lyd som blir mer og mer usynkronisert med bilde utover i de Clarkson filmene? eller er det bare rett og slett at den gamle traveren på PC-bordet hjemme såårt trenger å skiftes ut.. :oops:

#14871  av @lpher

Dalan skrev:Er det bare meg som har problemer med lyd som blir mer og mer usynkronisert med bilde utover i de Clarkson filmene? eller er det bare rett og slett at den gamle traveren på PC-bordet hjemme såårt trenger å skiftes ut.. :oops:
Høres ut for meg som om du har feil codec's....

@lpher

#14875  av chris

Dalan skrev:Er det bare meg som har problemer med lyd som blir mer og mer usynkronisert med bilde utover i de Clarkson filmene? eller er det bare rett og slett at den gamle traveren på PC-bordet hjemme såårt trenger å skiftes ut.. :oops:
Høres ut som det ligger an til en utskiftning av pc ja ;) Eller som @lpher sier, feil codec kan være en enklere årsak. Filmene er helt i orden de :)

#14876  av Dalan

@lpher skrev:

@lpher
hmm, merkelig det å egentlig, for Media Playeren hentet ned Codec's selv.. :?
FÃ¥r vel laste ned Media Player 9 tenker jeg ;)
Eller prøve å kjøre de i DivX Player'en.. hmm :roll:
Får se på det når jeg kommer hjem, skal nå få det til

#14879  av chris

Dalan skrev:
@lpher skrev:

@lpher
hmm, merkelig det å egentlig, for Media Playeren hentet ned Codec's selv.. :?
FÃ¥r vel laste ned Media Player 9 tenker jeg ;)
Eller prøve å kjøre de i DivX Player'en.. hmm :roll:
Får se på det når jeg kommer hjem, skal nå få det til
Hehe, media player er helt udugelig til å finne codecs selv.

Jeg anbefaler å laste ned en bitteliten sak som heter BSplayer. Konge avspiller, som spiller alle format, og er et mye lettere program enn media player. Søk på nett, så finner du det fort. Er en 0.8 versjon ellerno sånt. Mer stabilt er det også.
 #14966  av sindrejl

Jeg har rippet alle fire filmene over til svcd. Det går veldig bra så lenge man holder seg til en cd, men sliter med at jeg må synke lyd når jeg skal bruke to cd'er.. tror det er min versjon av tmpgenc som ikke er helt bra.. funka før. Iallefall må man rippe lyd med virtual dub først, så sette lyd og avi fil sammen igjen i tmpgenc som konverterer over til svcd. Programmet har også muligheter for syncing av lyd og stasj.. småkomplisert ;)
 #14967  av sindrejl

Var jo mye bra der da, Initial D og Jeremey Clarkson
Tror jeg har alt av Initial D, 26serier fra 1.st stage, 13 serier av 2nd stage og 3rd stage filmen. Helt rått! Blir spesielt bra på 2nd stage, sinnsykt bra animerte biler.. og kjøringen ikke minst :P