TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 1 stk MR2 turbo i neste ukes ViMenn bil ekstra

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#107201  av Anders gullstein

spkstrp skrev:ja den sorte mk1 er så nydelig :D husker jørn og inges info på nett var det eneste som var av mr2 stuff for 10 år siden :D
Jess, Jørn har da en gull side ennå. Prøvesatt bilen til Jørn i helga, fikk meg virkelig til å vurdere innkjøp av bøttestol :)

#107244  av spkstrp

Anders gullstein skrev:
spkstrp skrev:ja den sorte mk1 er så nydelig :D husker jørn og inges info på nett var det eneste som var av mr2 stuff for 10 år siden :D
Jess, Jørn har da en gull side ennå. Prøvesatt bilen til Jørn i helga, fikk meg virkelig til å vurdere innkjøp av bøttestol :)
såpass :D

#107272  av chris

Ja, Markus måtte forklare seg litt når han kom hit i dag.. uten å ha fortalt noe om den ViMenn saken :D

#107468  av cameleon

chris skrev:Ja, Markus måtte forklare seg litt når han kom hit i dag.. uten å ha fortalt noe om den ViMenn saken :D
Ja jeg hørte det der jeg også. Trodde det var bilen som skulle i bladet, men han stilte vist opp som midtsidegutt :P

#107759  av DannyBoy

cameleon skrev:
chris skrev:Ja, Markus måtte forklare seg litt når han kom hit i dag.. uten å ha fortalt noe om den ViMenn saken :D
Ja jeg hørte det der jeg også. Trodde det var bilen som skulle i bladet, men han stilte vist opp som midtsidegutt :P
:lol: :lol: :lol:

#108415  av kake

Da skal Vimenn kjøpes denne uka :) Er også en MR2 i Bilsport 11 har jeg lest, så får ta med meg det også 8)

#108441  av FireWalk

cameleon skrev:
litt dårlig at han ikke brettet seg ut da... :lol: kjøpte faktisk bladet jeg og, må inrømme det var pga bilen hans. Jeg som aldri kjøper blad ellers.. 8)

#108542  av Ace

Har desverre sett bedre bilder av bilen hans ja =/

#108800  av Erlend

Kjøpte bladet idag jeg. Ble særdeles skuffa! En knøttliten artikkel med et dårlig bilde... Hadde jeg visst dette hadde jeg aldri kjøpt bladet. Bare blikkene da jeg tuslet hjem med VI MENN i hånda... the horror! Men men, var en fin artikkel om gateregistrert gokart der da, så det får gå :)

#108879  av sindrejl

Erlend skrev:Kjøpte bladet idag jeg. Ble særdeles skuffa! En knøttliten artikkel med et dårlig bilde... Hadde jeg visst dette hadde jeg aldri kjøpt bladet. Bare blikkene da jeg tuslet hjem med VI MENN i hånda... the horror! Men men, var en fin artikkel om gateregistrert gokart der da, så det får gå :)
ja var mye annet fint, men mildt sagt skuffa over artikkelen :(

#108881  av FireWalk

Jeg tror nok de fleste hadde litt for store forhåpninger til den artikkelen, dermed ble alle skuffet.... personlig hadde jeg sett for meg to hele sider eller mer med masse bilder og masse detaljert informasjon osv, men det var jo bare en halv side, og det som stod der var jo stort sett bare svada... :roll:

Men om ingen hadde visst om den artikkelen på forhånd tror jeg ikke noen hadde blitt skuffet i det hele tatt, da hadde det vært "oi!! så rått!" ;)

#108928  av Johnny_Bravo

kan ikke en av dere scanne den artikkelen og legge den ut her?
eg har den gamle artikkelen hvis noen er interessert :)

#108961  av mr_2

Huff ja.Det var nnedtur for meg og.SÃ¥ for meg en 2-3 siders artikkel al-la "max power". :?

#108966  av FireWalk

Her er et bilde av artikkelen... tatt med høyoppløsnings kamera. Ikke bruk "zoom" funksjonen i explorer (ved å klikke på bildet) da blir det bare grumsete, høyreklikk og velg "lagre som" og åpne bildet på pcen med et bilde program, og forstørr det der. Da blir det tydelig og lett å lese.. .. :)

http://www.home.no/firewalk/artikkel.JPG

#108984  av CelicaTurbo

fikk nå lest det meste av teksten, men du kunne ha tatt et bilde med litt mer korrekt fokus og bedre lys da ;)