TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ødelagte japsebile grunnet overdrevet styling

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#100100  av teknikeren

kaimagne skrev:
Kjelliken skrev::? Lurer egentlig på om de er lovlige på veien i det heletatt jeg da.
Garanterer at biltilsynet her hadde avskiltet deg på flekken.

Og hva sier en egentlig nor en blir stopet med en slik over styla bil til myndighetene ... :oops: err errr eg fikk et lite syre kick og vet ikke helt hva som skjedde men da jeg våknet neste dag ( uke ) så bilen slik ut.. lover jeg skal ta det av med en gang jeg kommer hjemm ... 8)
Seriøst, er det noen som er med på å gjøre noe sånt med en bil, og så rigger vi oss opp med skjult kamera og mikrofon og sier vi skal på EU-kontroll... Skulle likt og hørt Biltilsynet da! Reist litt rundt på forskjellige teststasjoner og testa reaksjonene... Det hadde blitt en klassiker under juletreet hvis vi hadde gitt ut det på DVD... :D :D
Ser levende for meg de ansates ansiktsutrykk når man kommer med en slik, alt fra bryskt avisende til småsvette funksjonærer som ikke helt vet hva de skal gjøre :D

#100118  av sw20

ja men..
Vedlegg
DSC00194.jpg
DSC00194.jpg (57.7 kiB) Vist 431 ganger
DSC00184.jpg
DSC00184.jpg (60.43 kiB) Vist 431 ganger
DSC00177.jpg
DSC00177.jpg (58.35 kiB) Vist 431 ganger

#100127  av teknikeren

sw20 skrev:ja men..
Men du vet saiatiske peniser..... :lol:

#100254  av Gjertsen

de 3 siste bilene(bildene) som sw20 postet er amerikanske nymotens modeller av handlevogner :lol:

Skal ikke ALT være stort i USA da? :?

#100403  av cameleon

De tre nederste er jo bare så mujaffa :lol: :lol:

#100429  av Kjelliken

kaimagne skrev:
Kjelliken skrev::? Lurer egentlig på om de er lovlige på veien i det heletatt jeg da.

Og hva sier en egentlig nor en blir stopet med en slik over styla bil til myndighetene ... :oops: err errr eg fikk et lite syre kick og vet ikke helt hva som skjedde men da jeg våknet neste dag ( uke ) så bilen slik ut.. lover jeg skal ta det av med en gang jeg kommer hjemm ... 8)
Seriøst, er det noen som er med på å gjøre noe sånt med en bil, og så rigger vi oss opp med skjult kamera og mikrofon og sier vi skal på EU-kontroll... Skulle likt og hørt Biltilsynet da! Reist litt rundt på forskjellige teststasjoner og testa reaksjonene... Det hadde blitt en klassiker under juletreet hvis vi hadde gitt ut det på DVD... :D :D

:D Hadde vert noe av det morsomste vi kunne gjort det er sikker på at det hadde blitt en slager DVD og selge på biltreff. men vi må da finne på mere og vise enn bare det men eabsolutt en god begynnelse.. hhehe :twisted:

#100435  av teknikeren

Kjelliken skrev:
kaimagne skrev:

hva med å ta med bygge prosessen? der de som bygger er virkelig gir å synes det er bra (på en god ironisk måte)

:D Hadde vert noe av det morsomste vi kunne gjort det er sikker på at det hadde blitt en slager DVD og selge på biltreff. men vi må da finne på mere og vise enn bare det men eabsolutt en god begynnelse.. hhehe :twisted:

#100797  av conniew

De første bildene der, er vel sånn Picasso ville stylet bilene sine..

#100942  av Anders gullstein

Hvordan blir det når man plutselig glemmer at frontleppa er 1 meter lang når man kjører inn bak bilen i lyskrysset, eller den to meter høye bakvingen når man kjører inn i parkeringshuset :roll:

#100960  av Ã¸xseth

Anders gullstein skrev:Hvordan blir det når man plutselig glemmer at frontleppa er 1 meter lang når man kjører inn bak bilen i lyskrysset, eller den to meter høye bakvingen når man kjører inn i parkeringshuset :roll:
hva med de som skall gå over vegen og bilen har litt dårlige bremser???
eller hva med stakkers pus?? :roll:

#100964  av Goose

øxseth skrev:
Anders gullstein skrev:Hvordan blir det når man plutselig glemmer at frontleppa er 1 meter lang når man kjører inn bak bilen i lyskrysset, eller den to meter høye bakvingen når man kjører inn i parkeringshuset :roll:
hva med de som skall gå over vegen og bilen har litt dårlige bremser???
eller hva med stakkers pus?? :roll:
Da blir det en fin sirkelsag effekt på fotgjengerfeltet :wink: