TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sharif Dekksenter?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#98077  av Dalan

kaimagne skrev:
sw20 skrev: men sikkert veldig billig da??? men stussa på skiltet som sto uttafor....
tyveri anmeldes ikkje di hevnes .....eller ka det sto :shock:
Hehe, synes det skiltet er heeeelt konge! :)
Et sånt skilt skal jeg henge opp på parkeringsplassen min på jobb.. Bare bytte ut "Tyveri" med "Hærverk" :twisted:

#98172  av CelicaDeath

2000celica skrev:
CelicaDeath skrev:
Jeg bor 2 min unna...er der støtt og stadig....trenger du vite noe kan jeg stikke innom å høre for deg :)
Kunne du hørt for meg :?:
Vil vite pris på Bridgestone S03 225 x 40 x 18
Har fått pris i fjor, men de skulle være enda billigere i år, må forsikre meg om at de heter S03 (potenza?)
På forhånd takk :)
Send meg en pm....så har jeg alt til i morra! :)

#98245  av 2000celica

CelicaDeath skrev: Send meg en pm....så har jeg alt til i morra! :)
You got PM 8)

#98301  av jumbo

Kaizern skrev:Menne, er vel ikke lov å ha 2 forskjellige dimensjoner på bilen, det fikk jeg beskjed om når jeg hørte på pris på 215 dekk til min bil.... :x
Kommer vel helt an på bilen det.... jeg har ulik dim foran kontra bak i vognkortet mitt :D

#99562  av FireWalk

Jeg var inne på sharif og fant noen felger jeg liker.

http://www.sharif.no/default.asp?Folder ... roduct=109

Men passer disse til MR2 MK2? en kompis av meg mente på de gjorde det, men jeg søkte litt på web og fant at disse felgene leveres i forskjellige størrelser, blandt annet 5x14,3 som jo er boltsirkelen til MR2 MK2? eller tar jeg helt feil? Jeg forsøkte å ringe dem men som skrevet over, det kunne jeg spart meg.. Bare opptatt hele tiden... Kunne tenkt å forhørt meg om pris på disse felgene.. men det er jo komplett umulig når jeg ikke kommer igjennom på telefon eller noen ting.. og å reise helt ned dit fra Ålesund bare for å eventuelt kjøpe felger er jo litt mye styr.. for ikke å snakke om dyrt, bensin og overnatting osv.. Så har de sikkert ikke felgene inne også blir det bare styr...

er det noen som kunne ha forhørt seg for meg om de var innom der likevel en dag?

altså Pris på felgene, og om de passer til MR2 MK2 ?

det gjelder altså: 109. Alessio VITTORIA

:)

#99598  av Gjertsen

Kaizern skrev:Menne, er vel ikke lov å ha 2 forskjellige dimensjoner på bilen, det fikk jeg beskjed om når jeg hørte på pris på 215 dekk til min bil.... :x
Da skal du si til han du skal kjøpe dekk av. "Vil du selge dekk eller ikke?"

Han har vel ikke no med om du blir stoppa og får bot pga forskjellig dekk dim! sludder og vås. kjør med det du selv vil så lenge det er mulig.

#99607  av The Doctor

Sharif er konge han.. Gjennom jobben så får jeg 60% prosent på Bridgstone S03 til min MR2. Så flisa jeg opp til sharif å sa at jeg betaler så mye for 4 S03 dekk. Fikk dem 200.- pr dekk billigere av shariff!!

#99620  av soarer

FireWalk skrev:Jeg var inne på sharif og fant noen felger jeg liker.

Men passer disse til MR2 MK2? en kompis av meg mente på de gjorde det, men jeg søkte litt på web og fant at disse felgene leveres i forskjellige størrelser, blandt annet 5x14,3 som jo er boltsirkelen til MR2 MK2? eller tar jeg helt feil? Jeg forsøkte å ringe dem men som skrevet over, det kunne jeg spart meg.. Bare opptatt hele tiden... Kunne tenkt å forhørt meg om pris på disse felgene.. men det er jo komplett umulig når jeg ikke kommer igjennom på telefon eller noen ting.. og å reise helt ned dit fra Ålesund bare for å eventuelt kjøpe felger er jo litt mye styr.. for ikke å snakke om dyrt, bensin og overnatting osv.. Så har de sikkert ikke felgene inne også blir det bare styr...

er det noen som kunne ha forhørt seg for meg om de var innom der likevel en dag?

https://order.store.yahoo.com/cgi-bin/w ... pi02iL2JA-

8)

#99629  av kaimagne

1040 kroner pr stk for de felgene der er vel en pris Sharif klarer å konkurrere med - eller?

#99642  av Speeder

The Doctor skrev:Sharif er konge han.. Gjennom jobben så får jeg 60% prosent på Bridgstone S03 til min MR2. Så flisa jeg opp til sharif å sa at jeg betaler så mye for 4 S03 dekk. Fikk dem 200.- pr dekk billigere av shariff!!
Det sier litt om hva blodsugerne egentlig tjener på disse dekkene, hvis de selger uten rabatter til stakkars uvitende sjeler.
:evil:

#99647  av FireWalk

soarer skrev:
FireWalk skrev:Jeg var inne på sharif og fant noen felger jeg liker.

https://order.store.yahoo.com/cgi-bin/w ... pi02iL2JA-

8)
Så det der jeg og.. men spørsmålet er jo hor mye det blir i frakt på noe sånt.. med tanke på hva man betaler i frakt på Styling.. også kommer jo MOMS i tillegg da... så det spørs om det vil lønne seg å handle felger fra utlandet i så måte? skulle vist hva Sharif tar for disse felgene.. ?det står jo ikke priser på siden, og jeg kommer ikke igjennom på telefon så... heh..

#99662  av GT_rider

Speeder skrev: Det sier litt om hva blodsugerne egentlig tjener på disse dekkene, hvis de selger uten rabatter til stakkars uvitende sjeler.
ja de har god avanse på dekk og felger for å si det sånn.

Kan ta ett par eksempler fra min prisrunde nå før jeg handla dekk og felger. Begynte med at jeg skulle ha 14". Første jeg ringte skulle ha 6500 flatt. Nestemann skulle ha 6000,- Så tok en på jobb o snakka med en bekjent av seg som driver dekksjapp. Fikk pris på 15" til 5600. Alle prisene var med dekk og felg. Så jeg tok de. Fikk de ikke noe særlig billigere, og de felgene tok seg greit ut på bilen.

Ba de ligge de til side ti ljeg kom opp. Da jeg kom hadde de solgt dem. Hmm.. Jaja sa de. Siden du da må få noen andre felger, så får du alt sammen til 3900 som plaster på såret.

Så en med en prisforskjell på 2600,- så er det nok en del avanse i prisene dekkforhandlerene oppererer med. For at de tjente penger på meg kan tviler jeg ikke ett sekund på.

#99693  av The Doctor

Speeder skrev:
The Doctor skrev:Sharif er konge han.. Gjennom jobben så får jeg 60% prosent på Bridgstone S03 til min MR2. Så flisa jeg opp til sharif å sa at jeg betaler så mye for 4 S03 dekk. Fikk dem 200.- pr dekk billigere av shariff!!
Det sier litt om hva blodsugerne egentlig tjener på disse dekkene, hvis de selger uten rabatter til stakkars uvitende sjeler.
Shariff tjente grantert på de dekkene han ville selge meg!!

#99716  av Kaizern

Gjertsen skrev:
Da skal du si til han du skal kjøpe dekk av. "Vil du selge dekk eller ikke?"

Han har vel ikke no med om du blir stoppa og får bot pga forskjellig dekk dim! sludder og vås. kjør med det du selv vil så lenge det er mulig.
Hehe, han sa jeg kunne godt få kjøpe dekkene, men det var ikke lovlig dimensjon til min bil, å da kunne det hende at jeg måtte komme innom å kjøpe flere dekk hvis jeg hadde blitt stoppa... :roll:

#99719  av Speeder

The Doctor skrev:
Speeder skrev:
Shariff tjente grantert på de dekkene han ville selge meg!!
Såklart, han selger nok ikke med underskudd. Han har nok Maaange% å gå på...