TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2 mk5 Celica pÃ¥ bryne

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#99753  av ScadamiCa

Tror ikke bilextra selger slike lengre. Men den nye butikken, mekk i m44. Dem selger slike.

#99829  av Ã¸xseth

ealixyr skrev:
øxseth skrev:den er svært lik gamle bilen min, samme vinterfelgene, hva er reg nummeret???
Jeg kjøpte en lik bil som var krasja, der fikk jeg med de felgene.
Tror reg nr på denne begynte med AR.........mens den på bilde er sd...
Kjøpte den knuste bilen med de felgene ifra en dame fra Ålgård...

da var det gamle bilen min, jeg måtte selge den forde jeg mistet bonusen etter jeg hadde repparert den pga jeg hadde krasjet bilen:( solgte den til en dame litt oppe i åra. hadde en ørn bak på støtfangeren. jag kjøpte selv dilen av ivan storm juliussen(hvis du vet hvem det er) meget bra bil...

#99830  av Ã¸xseth

ScadamiCa skrev:Tror ikke bilextra selger slike lengre. Men den nye butikken, mekk i m44. Dem selger slike.
jo de skall høre til og ha de fremdeles(jobber der). men det kan jo hende at de har sluttet med de eller er bare ut solgt.(er ikke sikker, jeg er en"liten" tur milletæret ser du, dimmer til helga:)....)

#99833  av ealixyr

øxseth skrev:
ealixyr skrev:
øxseth skrev:den er svært lik gamle bilen min, samme vinterfelgene, hva er reg nummeret???
Jeg kjøpte en lik bil som var krasja, der fikk jeg med de felgene.

da var det gamle bilen min, jeg måtte selge den forde jeg mistet bonusen etter jeg hadde repparert den pga jeg hadde krasjet bilen:( solgte den til en dame litt oppe i åra. hadde en ørn bak på støtfangeren. jag kjøpte selv dilen av ivan storm juliussen(hvis du vet hvem det er) meget bra bil...
Du kan på en måte si at hun og solgte den på grunn av et krasj.
Var visst sønnen som krasjet den og ikke henne selv.
Var ikke mye tak,venstre side eller panser igjen på den bilen... rimelig bra knust. Hvordan var motor og girkasse på den når du hadde den?
Har tatt ut motor og girkasse, har visst rullet 240 000.
Min har rullet ca 160 000 og bruker ca 1 liter olje i måneden, 3 giret er synkroniseringen mer eller mindre 'røken' på... Hadde vel kanskje vært en ide å fått overhalt den andre motoren nå som jeg har den ute...

#99876  av ScadamiCa

ealixyr, det var vel ikke tilfeldigvis sånne høytaler bokser som skal vær fremme i bilen i den krasja celicaen. Viss du vet hva jeg mener, fremme i bilen så er det høytalere "under" dashbordet. Det skal være enn plastkasse rundt dem, har ikke det jeg. Skulle hatt dem.

#99917  av Ã¸xseth

ealixyr skrev:
øxseth skrev:
ealixyr skrev: Jeg kjøpte en lik bil som var krasja, der fikk jeg med de felgene.

Du kan på en måte si at hun og solgte den på grunn av et krasj.
Var visst sønnen som krasjet den og ikke henne selv.
Var ikke mye tak,venstre side eller panser igjen på den bilen... rimelig bra knust. Hvordan var motor og girkasse på den når du hadde den?
Har tatt ut motor og girkasse, har visst rullet 240 000.
Min har rullet ca 160 000 og bruker ca 1 liter olje i måneden, 3 giret er synkroniseringen mer eller mindre 'røken' på... Hadde vel kanskje vært en ide å fått overhalt den andre motoren nå som jeg har den ute...

gear kassen var fin når jeg hadde den, tror ikke bilen var runnet 200 000 når jeg hadde den, men det var ikke langt i fra. motoren var helt fin, untatt at den svettet litt olje i en sim ring/foring en plass husker ikke hvor. alt virket på bilen når jeg hadde den. hvordan er sommer felgene?? de var ganske rå på den bilen....

#99918  av Ã¸xseth

har du bilde av hvordan den ser ut nå??

#99989  av ealixyr

har ikke bilde av den knuste bilen nå nei, den er knoksa.
Var noen Momo Sport 15" sommerfelger på den. 2 av de var totalt moste, de to andre ser ok ut.

#99990  av ealixyr

ScadamiCa skrev:Jepp:) Gti vinga. Ville tatt å tonet blinklysa røde viss jeg var deg:) har gjort det på min. ville sikkert blitt enda finere på din siden bilen er rød.
Er det lov med røde blinklys? :)
Og den toningen du snakker om, det er Dupli-Color Transparent Red(spray), sant? Fant den på Mekk på M44, Bilde av noen lykter osv på sprayboksen..

#100032  av ScadamiCa

Stemmer det:) Den jeg brukte.
Tviler vel egentlig på om at det er lovlig, men bot blir nok ikke. Viss dem merker det så sier dem nok bare at jeg må hjem å fjerne det. Side blinkerene mine har jeg sotet helt sorte. Vet ikke helt om det ble så fint :lol: