TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sivil Supra i Drammen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#98760  av Kaizern

Noen flere som har filmer der folk kjører fra snuten, så kan dere gjerne dele :wink:

#98899  av chris

Kaizern skrev:Ja, de var her i Brønnøysund for 2 år siden, drev å eglet opp ungdom som kjørte.. Var en WRX og en 323GTR.... :roll:

Synes det blir helt feil når politiet ligger i rompa på deg å prøver å stiggle deg opp til å trå gassen i bånn...

Ihvertfall, da må man ha en bil med 600hk å gi jernet, parkere hele WRX'n :lol:
I mitt tilfelle var han så nært at jeg vurderte å sette meg godt bak i setet og hodet i nakkestøtta.. og bråbremse (skylde på den svarte katta som løp over veien). Tror kanskje de hadde lært litt av det.
 #117717  av jsun

Det er ikke lenge siden jeg så en sølvfarget sivil WRX i området rundt Sandvika i Bærum. Men rakk ikke å se hvem som kjørte, de kom i motsatt på E18.
Og jeg kjørte jo "rolig" som vanlig :wink:

#117722  av Zepticon

chris skrev:Det har jeg opplevd med WRX'en i Trondheim også. På meg virka det ikke, for jeg kjente han igjen med en gang. Han la seg helt oppi ræva på meg, lata som han skulle kjøre forbi og la seg bak igjen, flere ganger.. og virkelig tirra opp til at jeg skulle gi gass.. dette i 70 sone. når han ikke lyktes, snudde han i ei busslomme og kjørte rolig tilbake igjen.

vet om mange som har opplevd det samme..
FAEN!!!
Blir jo nervøs her jeg sitter... SNart flytte nedover til trondheim og så har dere sånn purk!
Hvilke biler er det jeg må passe meg for da? Sånn at jeg ikke går på en snurr og plutselig er fotgjenger....

Slik som FireWalk (sorry... kunne ikke dy meg :roll: )

#117782  av Elzin

chris skrev:
Kaizern skrev:Ja, de var her i Brønnøysund for 2 år siden, drev å eglet opp ungdom som kjørte.. Var en WRX og en 323GTR.... :roll:

Synes det blir helt feil når politiet ligger i rompa på deg å prøver å stiggle deg opp til å trå gassen i bånn...

Ihvertfall, da må man ha en bil med 600hk å gi jernet, parkere hele WRX'n :lol:
I mitt tilfelle var han så nært at jeg vurderte å sette meg godt bak i setet og hodet i nakkestøtta.. og bråbremse (skylde på den svarte katta som løp over veien). Tror kanskje de hadde lært litt av det.
hadde dem virkelig gjort dette på meg hadde jeg ikke nølt. det er en regel som heter AVSTAND fra kjøretøyet forran. hadde jeg vist det var polti hadde jeg i hvetfall gjort noe.