TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød CS pÃ¥ Verdaln!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#96756  av ErikG

Var der med Celicaen ja. Var bare i sentrum et par ganger. Måtte jo kjøre stripa sammen med ALLE 240ene med tørkestativ bakpå.

Kommer ikke opp igjen før til sommern da, så skal si ifra når det blir.

#96788  av GT_rider

ErikG skrev:Var der med Celicaen ja. Var bare i sentrum et par ganger. Måtte jo kjøre stripa sammen med ALLE 240ene med tørkestativ bakpå.
Samme som da jeg stoppa på voss på vei hjem fra fjellet natt til 1 påskedag. Tror alle de lokale rånerene samla seg i området rundt der jeg sto. I utkanten av en bensinstasjon. Skulle tro de ikke hadde sett en celica før :lol:

#96850  av tojo

Rolfis skrev:
ErikG skrev:
Det går rigtignok en svart cs her
Er det den som står i Vuku??? Så det stod en svart CS der de selger biler. Trodde den var til salgs??
Ja det står en i Vuku. Eieren av denne jobber som mekaniker der, så den er nok ikke til salgs. Bli importert fra tyskland i fjor så vidt jeg vet :)

Når det gjelder 16.mai, så er jeg bortreist (Harstad) akkurat den helga

EDIT: ErikG - Hvordan har det seg at en fra Bærum er SÅ lommekjent i Verdal at du vet av Vuku :wink:
Har den Sorte CSen regnr. VF47*** i såtilfelle kan dere skaffe cs.nummeret på bilen? å be eieren registrere seg på forumet!(legg i det minste igjen et TS-OGN visittkort på vindusviskeren .

#96901  av tbergstad

Den gamle grinebitern som kjører rundt i cs'en vet nok ikke en gang hva internett er.. Han bor nærmest på bilverkstedet der han jobber:)

#96983  av Rolfis

tbergstad skrev:Den gamle grinebitern som kjører rundt i cs'en vet nok ikke en gang hva internett er.. Han bor nærmest på bilverkstedet der han jobber:)
Hehe. Sant så sant.. :D Er nok ingen vits å legge ett visitkort der nei, men man vet aldri.... :wink:

Tojo:Nei bilen er XK regga.
 #109323  av gt4cs

FalcoN skrev:Observert lørdag ettermiddag....

Med HKS og diverse andre dekaler på framdøra..
Er ganske sikker på at det er noen her på forumet, men husker ikke hvem ;)

Peen bil :D
Arbeider på Hydron der...så jeg bare sto inne å misunte deg, der du cruisa
rundt i finveret 8)
vegard85 hadde den ja.. så solgte han den til meg. og jeg solgte den videre i februar.
Den nye lykkelige eieren er:
Truls Kyllo
Kyllan Nordre, 7520 Hegra