TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fikk en STOOR pakke i dag!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#93597  av tojo

:shock: Dette blir lækkert! Bra valg,coolt kit.
Regner vi får se en Kaminari stylet MR2 på ACR til sommeren. :wink:

#93599  av kake

Damn!, bra valg, men at du skulle kjøpe samme som meg da :cry: :lol:

Bra vi bor på forskjellige plasser :)

#93624  av sw20

FireWalk skrev:
jeg er veldig FAN at de doble eksosrørene på hver side da... syntes det ser litt mer stilfult ut enn en SVÆÆÆÆÆÆR på hver side.. hehe.. det er slik alle rånerene har.. :? .

E DU FREKK?????
Skal du ha lakka bilen eller????

laga eit lite bilde av en drømm...... 8)
Vedlegg
6.JPG
6.JPG (28.39 kiB) Vist 1234 ganger

#93629  av FireWalk

hehehe... av en eller annen grunn VISSTE jeg at den der kom til å komme :p
Poenget er at ALLE har store enderør på her side.. jeg skiller meg mer ut med doble på hver side... Viktig å stikke seg litt ut ifra mengden.. så folk kan skille bilene fra hverandre.. :) Iallefall nå som det begynner å bli en del MR2er her i Ålesund.. :roll:

Spørsmålet er bare om det lar seg gjøre å modifisere slik at je gkan ha de 4 blåsene :-)

#93632  av spkstrp

begyner vel å bli en trend at alle skal ha bare en stoooooor nå :P

#93633  av sw20

hmmm
blei litt grrrr :D men syns ikkje du mine e fine???
Vedlegg
e.JPG
e.JPG (22.22 kiB) Vist 1216 ganger

#93636  av FireWalk

sw20 skrev:hmmm
blei litt grrrr :D men syns ikkje du mine e fine???
hehe... jo jeg syntes dine er fine ja! jeg hade jo omtrent akkurat slike på det andre eksos anlegget jeg hadde på først. Men jeg vil bare ha noe som er litt annerledes. Det blir liksom litt feil når kompisene dine kommer bort til meg og nermst drar meg ut av bilen og lurer på hva i alle dager jeg gjør i DIN bil... ikke like lett å forklare til fulle folk at det er min egen bil :p hehe...

Og dessuten så stikker du jo av med damene mine fordi de tror du er meg!
jammen sa jeg grr!!! så nei.. jeg KAN ikke ha samme enderør som deg!!!! hehe... :p

Når skal vi begyne på den stylingen da? har jo fått begge to nå, og den ligger bare og støver ned.. på tide å gjøre noe med det! :-)

#93637  av FireWalk

Nå har jeg jo andre baklykter, andre enderør, snart annen styling.. og andre felger... nå må jo folk klare å se forskjell på oss! bare lit irriterende at det er kommet ENDA en rød MR2 i byen nå... håper han beholder sin helt orginal... hehe.. så kan vi to være kongene litt til... :p

Btw: kan du ikke PLEASE ta den senter plata mi en dag? bare lakke over i full fart.. ingen som ser det :P
hehe.. bli jo noen lønninger enda før jeg får råd til å løse ut senkesettet + lakkering.... :?
Vedlegg
P1010056.JPG
P1010056.JPG (65.87 kiB) Vist 824 ganger

#93640  av sw20

tror den blir fin svart eg.... men skru den av da så sklal vi se om ikkje det ordner seg en dag...

nr skiltet passer deg foresten... KT K,å og t,e kåte....... :roll:

stylingen min ligger ikkje og støver vekk... den go jer seg.... :D

....vente på at snøen e borte... :D

#93642  av FireWalk

hehe... ja det syntes du vel :p ja får vel bare ta den av da... ser jo litt teit ut med feil rødfarge.. :)

#93646  av GT_rider

Hmmm..... Kommer det eksos ut ALLE 4 enderøra??
Låg etter en bil, husker ikke hvilken, men han hadde to enderør, ett på hver side. MEN..det kom eksos ut bare på ene sida...
Oiii så jeg lo, og tenkte, edda mulæ!!

Håper ikke du har gått på samme smellen :wink:

Ellers lykke til med stylingprosjektet, håper du klarer å dra litt damer bort fra sw20... :)

#93653  av FireWalk

hehe.. det er han som rapper damene mine.. de tror det er meg fordi de "kjenner igjen" bilen.. de er jo nesten helt like... :p flaks for meg at han har dame.. ellers hadde han vel forrurenset dem for lenge siden.. :p hehe..

Nei det effekt anlegget jeg har er slik at det kommer eksos ut av alle 4. Men noen ganger kommer det mer ut av det ene enn det andre.. slik vil det alltid være :) men det er tåpelig med slike som setter på doble rør på ver side, også er det kun det ene som faktisk er påkobla eksos anlegget.. hehe..

#93682  av chris

Grattis med et jævlig fett kit til to'ern din :D

#93684  av FireWalk

chris skrev:Grattis med et jævlig fett kit til to'ern din :D
Nå fikk du det til å høres ut som om jeg har kjepp i rumpa.. :P

Men fra spøk til revolver :lol: Jeg syntes kaminari kitet er noe av det finste som er til MK2.. men jeg vet jo at alle har forskjellige meninger, det jeg liker er ikke nødvendigvis det alle andre liker :) Men jeg er iallefall storfornøyd nå! og veldig glad :) det er det viktigste.

Gjelder bare å se om jeg ikke kan få modifisert bake nå så jeg kan bruke doble rør på hver side med dette her. Av øyemål kan det se ut som om det kan gå bra om jeg pusser vekk en liten cm.. er fint lite om å gjøre nemlig.. :)

#93685  av 2000celica

Gleder meg å se at du ble fornøyd :)
Syns finishen på den glassfiberen var strøken++
Litt rart at det tar lenger tid å frakte kittet fra Stavanger til Ålesund enn fra Canada til gamlelandet. Heia NorCargo 8)

Gleder meg til å se ferdige bilder :!: