TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• da har man sotte opp radio

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#91476  av Remi

Tor skrev:Jeg hører, eller jeg tror det er deg Remi :) snakk litt da :)
Ja prat.. hehe har du mic tor? :mrgreen: æ har ikke fått skaffa mæ det enda

#91480  av ErikG

HAHAHA. Satt og hørte litt nå. Har du forskjellige tider for forskjellige musikk sjangre?? Orker ikke bare og høre på skrikende menn :wink:

#91492  av Remi

hehe vell nor æ ikke sitt her så kan alt komme. men nor æ sitt her og styre sjøl (nor ikke winamp sjøl gjør det) så e det litt mere :p

#91545  av Remi

Micen e på plass #ts-ogn på irc for mer interaktig humor :D radioen kan du høre her : http://62.16.135.186:8080/listen.pls
Ã¥pne i winamp

#91546  av ErikG

Du må skru av micen når du kjører musikk!! Sinnsykt mye høyere lyd på deg enn på musikken. Hver gang du kommer inn skvetter man så jævlig.

#91548  av Remi

ErikG skrev:Du må skru av micen når du kjører musikk!! Sinnsykt mye høyere lyd på deg enn på musikken. Hver gang du kommer inn skvetter man så jævlig.
Done :D

#91549  av ErikG

Det var jo litt morsomt også da, hørte at du pusta.

#91550  av Remi

LOL sliter litt me og finne ka som skrur av micen :lol: er 5 knapper til det faenskapet :roll:

#91575  av Rallar

Er det bare meg eller ble musikken/lyden svakere i det siste??

#91644  av GT4 CS

Da jeg prøver og åpne så står det hele tiden at "conecting ICY401 service osv. Har stått sånn i 5 min. Har winamp og greier.

#91700  av Remi

vell vis du ikke klare og connecte så e radion nede. mitt på dagen e æ på jobb og radio er dog ikke på nett :roll: men e mer på kveldstid etter kl 2100