TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• McLaren SLR pÃ¥ besøk! (NOT modemfriendly)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#89805  av @lpher

GT_rider skrev:Flere bilder??
Bra nå? :D

@lpher

#89806  av GT_rider

@lpher skrev:
GT_rider skrev:Flere bilder??
Bra nå? :D

@lpher
Jada :D :D
Godt fornøyd etter andre runde jeg. Resten var ren bonus

#89808  av jumbo

Er ikke så sikker på om retning på de felgene har så mye å si, uansett hvilken vei, lager de nok en ganske bra luftstrøm over bremsene, rego hjelper kjøling.

#89809  av @lpher

Kebab gud skrev:pervers lyd? right?
Yepp...NESTEN like fet som en Supra med NüR Spec gitt! LOL :D j/k :D Det var LITT grommere låt i den da :D

@lpher

#89810  av @lpher

Erlend skrev:Takk for de fiiiine bildene, Alf :D Kongebil det, trenger ikke å lure akkurat... Personlig synes jeg felgene var det råeste på bilen jeg... Helt sinnsyke! Ikke alle biler som kan ha sånne felger på og få det til å se classy ut! :)
Dont mention it 8)

@lpher

#89811  av @lpher

jan-erik skrev: Nydelig bil.
Yepp :D
jan-erik skrev: Mangler bare noen lydopptak nå så hadde opplevelsen blitt fullkommen for oss som ikke var der.
Enig..men det var ikke lyd opptak på kameraet jeg hadde for hånda dessverre...
jan-erik skrev: Skulle den nordover sa du?? ACR eller, litt tidlig kanskje men. Hadde vært artig å hatt den på treffet der i juni..... :D
Nahh....er nok en eller annen større MB forhandler som får besøk kan jeg tenke meg :) Tror nok ikke den bilen der får se så mye til bane i sitt liv :D

@lpher

#89812  av @lpher

Turbotrille skrev:Litt smålig at hjulene står feil vei på. :shock:

Om dere legger merke til "vifte" formen på felgene, så står de slik at de skal slippe ut luften fra felgene, mens på det ene bilet ser du at dekkene har rulleretning bakover. :? :? :?

Hadde de byttet om felgene høyre/venstre så hadde "vifte" formen sugd til seg kald luft til bremsene, noe som virker mye mer logisk virkemåte på en slik bil. :wink:

Ellers er det jo en slitfeit bil, og kule felger, men blir så oppgitt over slike tabber som det der. :roll:
Hmmm...du sier noe der ja :D

@lpher

#89813  av @lpher

cameleon skrev:fy faen for en bil :D :D :D
noen som vet hva prisen på den er? såvid jeg husker så var den så høy at jeg satt bare å gliste da jeg så den hehe
:D
Var vel snakk om 5 SVÆR-lapper om jeg ikke tar helt feil! :D

MEEEEN...det aner meg at godeste Pettern har gjort en go' deal med importøren her i og med at de får lov å låne bilen med seg bilen på ÅPEN lastebil midt på vintern i norge...på saltveiene våre?!! :D

@lpher

#89814  av @lpher

GT_rider skrev: Jada :D :D
Godt fornøyd etter andre runde jeg. Resten var ren bonus
Hihi :D Holdt på å laste opp bildene...så ble jeg avbrutt av at jeg måtte ut å hente madammen på jobb...derfor avbrekket :D

@lpher

#89824  av Tor

Den er i Tromsø nå, eller om det er samme bil da. Men en SLR er det iallefall som står her i Tromsø på Mercedes :) De lånte den vist bare.

#89833  av @lpher

Tor skrev:Den er i Tromsø nå, eller om det er samme bil da. Men en SLR er det iallefall som står her i Tromsø på Mercedes :) De lånte den vist bare.
Yepp...dær har du'n :D

@lpher

#89860  av conniew

Habbah.. habbah..
Na-ha-ha-hais...
Så den der i se&hør her om dagen.. 5 millioner stod det ja.. Han som kjøpte den, han derre.. hotell fyren.. kjøpte visst også en båt til ni millioner.. stod.. det..

#89903  av @lpher

conniew skrev:Han som kjøpte den, han derre.. hotell fyren..
Petter Stordalen begynte sin karriere som senterleder på City Syd han faktisk :) ...i should know...for det firmaet jeg jobba i på samma tid (på nevnte kjøpesenter) delte spiserom med ham...so in a way...så har jeg faktisk vært på fornavn med'n! LOL :D Snålt hvor liten verden er liksom :D

@lpher

#89908  av cameleon

@lpher skrev:
conniew skrev:Han som kjøpte den, han derre.. hotell fyren..
Petter Stordalen begynte sin karriere som senterleder på City Syd han faktisk :) ...i should know...for det firmaet jeg jobba i på samma tid (på nevnte kjøpesenter) delte spiserom med ham...so in a way...så har jeg faktisk vært på fornavn med'n! LOL :D Snålt hvor liten verden er liksom :D

@lpher
Hehe moro :) Kan godt hende jeg tar ravgæli feil nå, men mener å huske at han i en god tid tilbake (da han fortsatt hadde med city'en å gjøre) kjøpte seg en sølv ferrari 456.
Flink er han! Unner fyren virkelig den bilen der samt båten :wink: