@lpher skrev:JadaGT_rider skrev:Flere bilder??Bra nå?
@lpher

Godt fornøyd etter andre runde jeg. Resten var ren bonus
jan-erik skrev: Nydelig bil.Yepp
jan-erik skrev: Mangler bare noen lydopptak nå så hadde opplevelsen blitt fullkommen for oss som ikke var der.Enig..men det var ikke lyd opptak på kameraet jeg hadde for hånda dessverre...
jan-erik skrev: Skulle den nordover sa du?? ACR eller, litt tidlig kanskje men. Hadde vært artig å hatt den på treffet der i juni.....Nahh....er nok en eller annen større MB forhandler som får besøk kan jeg tenke meg![]()
Turbotrille skrev:Litt smålig at hjulene står feil vei på.Hmmm...du sier noe der ja![]()
Om dere legger merke til "vifte" formen på felgene, så står de slik at de skal slippe ut luften fra felgene, mens på det ene bilet ser du at dekkene har rulleretning bakover.![]()
![]()
![]()
Hadde de byttet om felgene høyre/venstre så hadde "vifte" formen sugd til seg kald luft til bremsene, noe som virker mye mer logisk virkemåte på en slik bil.![]()
Ellers er det jo en slitfeit bil, og kule felger, men blir så oppgitt over slike tabber som det der.
cameleon skrev:fy faen for en bilVar vel snakk om 5 SVÆR-lapper om jeg ikke tar helt feil!![]()
![]()
![]()
noen som vet hva prisen på den er? såvid jeg husker så var den så høy at jeg satt bare å gliste da jeg så den hehe
conniew skrev:Han som kjøpte den, han derre.. hotell fyren..Petter Stordalen begynte sin karriere som senterleder på City Syd han faktisk
@lpher skrev:Hehe moroconniew skrev:Han som kjøpte den, han derre.. hotell fyren..Petter Stordalen begynte sin karriere som senterleder på City Syd han faktisk...i should know...for det firmaet jeg jobba i på samma tid (på nevnte kjøpesenter) delte spiserom med ham...so in a way...så har jeg faktisk vært på fornavn med'n! LOL
Snålt hvor liten verden er liksom
@lpher